Senaste inläggen
Ekonomisk förening eller annan bolagsform?
Hej! |
|||
Scrive och pensioner.Jag skulle bli medlem på dinapensioner.se idag och såg att de skaffat en tjänst som heter Scrive. Vad jag förstår så kan man fylla i en fullmakt och skriva under online utan några papper som skickas hem osv. Läste även att det är många stora företag som använder sig av samma t... Kategori: Allmänt |
|||
Företag utomlands
Hej! |
|||
registrera lön för gränspendlare
Hej, |
|||
Återförsäljare - kläder (50000personer gratis marknadsföring)
Hejsan, jag öppnade ett instagramkonto för 6 månader sedan (@hippiespirits) och den exploderade som en bomb och det tickar in mellan 200-1000 nya följare om dagen och dom älskar bilderna jag lägger upp på kläder från hippie och bohemian stilen. Kategori: Affärsidéer |
|||
Marknadsföra produkt, få in den i detaljhabdeln
Hej alla kloka! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Idé! Fota folk i roliga kulisser
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Krögare eller inom event/arrangemang???
Nu behöver jag er hjälp! ☺ Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Marknadskoordinator
Vill du vara med och utveckla Plantagen? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Analytiker med inriktning innovation och näringslivsutveckling
Arbetsplatsbeskrivning Kategori: Söker/eftersöker |
|||
idé! shop med seglings kläder
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hemsidor - paketpris eller offert
Vi på Uanet erbjuder responsiva hemsidor till marknadsvänliga priser.
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Starta din egen gambling sida.
Jag har börjat jobba för ett nytt nätverk som slår upp portarna 1 september. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
bokföra presentkort på 2393 Lån från närstående personer?
Jag har fått ett presentkort som jag gärna vill få in i företaget så att jag kan använda det för inköp. |
|||
Bokföring Payson/Checkräkningskonto
Jag har under 2011 tills nu 2014 endast bokfört själva utbetalningen från payson. |
|||
Öppna boende nyanlända flyktingar vad gäller?
Vissa kommuner tar inte emot nog med flyktingar då de inte hittar boende. Här finns så klart en affärsmöjlighet. Kategori: Allmänt |
|||
Tjänster emellan företag ? Moms ? redovisningen?Precis startat ett företag, och undra hur förhållandet emellan de olika företagen funkar....Bolaget jag har är mest för tjänster och nu när ett företag har en order till oss...vilket vi redan fixat...hur skall JAG redovisa detta , med moms eller utan eller vad ?...all hjälp önskas ;) Kategori: Off Topic |
|||
TM-byrå sökes för besöksbokning
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur bokföra erhållen rabatt
Tänkte bokföra drivmedel under konto 5500 /rep. och underhåll), samt ingående moms på det. |
|||
Samarbete
Hejsan, Kategori: Söker/eftersöker |
|||