Senaste inläggen
Redovisningshjälp / byrå
Är det någon som har något tips till mig? |
|||
Gränsdragning mellan tjänsteresa och privatresa
Har jour så har alltid tjänstebilen hemma. Får jag lämna barnen på dagis på vägen till jobbet? Ger max 1 km extra om dagen. |
|||
Var köpa godkända etiketter till glasburkar inom livsmedel
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra överlåtesle av bef HB till AB
Har under några år drivit ett KB men ska nu driva firman i form av ett AB istället. Har köpt ett befintligt lagerbolag och fått allt klart med orgnr namn, bolagsverket etc. |
|||
Bokföra kortinbetalningar
Hej. |
|||
Lön/ersättning i AB utan arbetsgivardeklaration
Är det möjligt för mig att anställa hustrun |
|||
[deleted][deleted] Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Samhall söker en Business Controller i Stockholm.
BEFATTNING: Business controller Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Val av CRM Livsmedel, dagligvaruhandel
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Söker ekonoibyrå med spansk erfarenhet
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Byte av taxibil i ett AB
Jag har ett taxibolag (aktiebolag) behöver hjälp med hur jag bokför detta: |
|||
Framtidens e-handel är här!
Efter två års planering och utveckling tar nu Starweb e-handeln till en ny nivå – version 6.0. Kategori: E-handel |
|||
Söker partner till komplett webshopp 50-50% förtjänst
Jag har färdigtställt en komplett webshopp och kommer dels syssla med dropshipping. Men dessvärre kommer jag inte att ha tillräckligt med tid till att driva den hela tiden och eftersöker därför en partner som vill satsa seriöst på detta. Vinsten kommer att fördelas 50-50 rakt av så att båda parter känner sig nöjda. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sandvik Coromant i Gimo söker en Manager of Finance and BusinesSandvik Coromant in Gimo, with approximately 1600 employees, is a world leader in the area of cemented carbide inserts and tools for the drilling, milling and turning of metal. Our customers are found in the metal, auto and aircraft industries, and our aim is to meet the markets' more stringent demands for new precision products with great durabili... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
God man RUTVem är det som ska ansöka om RUT om kunden har en god man? Kategori: Allmänt |
|||
hur bokföra lager ???
Om jag har noll i IB på lager men köper in under året för 100 000 och har kvar lager för 25 000 slutet av året. |
|||
Hur bokföra arbete utfört av rörmokare?
Hej, |
|||
RMV söker en Kommunikatör
RMV söker en Kommunikatör
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Behöver lite hjälp...angående datum för redovisning .
Behöver lite hjälp...Har ett mindre AB med omsättning på runt 100K... |
|||
Styrelsesuppleant
Hej! Ska strax till och starta aktiebolag. Kategori: Allmänt |
|||