Senaste inläggen
Arrangera festival
Hej. Kategori: Off Topic |
|||
WinbasNågon här som använder Winbas?? Min gamla dator la av och nu har jag problem att lägga in säkerhetskopiorna i programmet |
|||
Locka till min monter?Hej allihopa och tack för ett bra forum! Det är så att jag har en mässa för kläder som jag ska gå på och jag vill gärna dra lite publik till min monter. Har ni tips på tävlingar eller andra förslag som kan locka människor till min monter? Det handlar om ca 30.000 personer på 2 dagar 🙂 Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Tips till mitt företag
Hej, Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Webbbutik söker samarbete
Hej Kategori: E-handel |
|||
Förbruka aktiekapital
Hej! |
|||
Nytt kassasystem till liten butik
Har en liten butik som husdjursdetaljist och ska köpa nytt kassasystem för att byta ut vårt enkla kassaapparat. Kategori: Inköp |
|||
Vad är "proposal" på svenska?
Är det någon som vet det svenska ordet för "proposal"?
Kategori:
Försäljning och Marknadsföring
|
|||
Tech Data söker en Team Leader i Stockholm.
Letar du efter en ny utmaning och vill arbeta hos Sveriges ledande IT-distributör? För rekrytering till Tech Data söker vi en Team Leader Ship & Debit. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Söker samarbetspartner till vårt TM bolag
NI vill väl tjäna mer pengar på er produkt? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Exempel på egentillverkad elektronik för Hobby-Robotar
Hej ! Kategori: Affärsidéer |
|||
RaderatRaderat |
|||
Vinst och utdelning
Låt oss säga att 2012-2013 hade jag en vinst på 250000:- varav jag ville att 150000 skulle gå i utdelning. |
|||
Om jag ändå visste då, det jag vet nu....
Jag tänkte dela med mig av mina erfarenheter gällande marknadsföring på Internet då jag nu inser vilka fel jag gjort. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföra skuld som ingående balans vid ombildning
Hej, |
|||
Hjälp med UFHej! Vi är ett gäng killar som går tredje året på gymnasiet där vi läser det ekonomiska programmet. Just nu är vi i full gång att starta ett UF företag (Ung Företagsamhet) och som del i processen har vi som uppgift att göra en marknadsundersökning för att kolla av intresset för vår produkt och vad ni tror om vår affärsidé. En del av denna marknadsu... Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra löner till tjänstemän?
Hej! |
|||
Skapa företagsallians
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Köpa lägenhetHej! Jag står nu och funderar på hur jag smartast ska gå tillväga när jag nu ska köpa min egna lägenhet. Jag har hört och läst massor redan om olika mäklarfirmor men det är svårt att välja just en, hur gjorde ni första gången? Ska man hålla sig till en firma eller ska man kolla på olika sidor? Jag har hört mycket bra om Kategori: Off Topic |
|||
Söker redovisningsbyrå för praktik / deltidsjobbHar utbildning men behöver praktisk erfarenhet. Kan bidra med en ny kund. Behöver ej bli anställd utan kan fakturera som egenanställd per timme alt praktisera. Viktigast är att jag får lära mig. Kan tänka mig långsiktigt om möjligheten skulle finnas. Kategori: Söker/eftersöker |
|||