Senaste inläggen
Bokföra kostnader under året i efterhand på bästa sätt
Hejsan! |
|||
Importera från Tyskland, trading
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Enskild firma, reparation av elektronik, lager, inventarier
Hej! |
|||
LIA/Praktik,(Hel- deltidsjobb) - Jönköpings Län med omnejd
Hej, jag eftersöker inom Jönköping Län med omnejd de företag, företagare som kan vara intresserade av att av vara LIA -företag unde några veckor. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vi letar efter en affärsidé
Hej! Vi är två glada och mycket drivna tjejer i 30-årsåldern som letar efter en affärsidé. En av oss är arkitekt och den andra business controller. Vi har båda gedigna utbildningar och kommit en bra bit i våra karriärer men nu känner vi att vi vill satsa på vårt eget, frågan är bara vad! Kategori: Affärsidéer |
|||
MobiltelefonabonnemangHej, Skatteverket har lämnat ett nytt ställningstagande kring eventuell förmånsbeskattning av privat användning av t.ex. mobiltelefon. Jag hittar endast information för anställda. Är det någon som vet om det nya ställningstagandet även gäller enskilda firmor? Idag drar jag av det fasta priset för mitt mobiltelefonabonnemang som används både i föret... |
|||
Dropshipping - Införselmoms/UtläggningsersättningHej. Visst är det lagligt/korrekt, om man vill, att kunna betala en kunds faktura han fått från speditören för att sedan bokföra avgifterna? Det handlar om dropshipping utanför EU. |
|||
Lönespecifikation med avdrag för pappaledighet
Hej! |
|||
göra ett jobb i Norge..
Hej. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Var skall jag ha min sida?
-frågar en klient i måleribranschen: Kategori: E-handel |
|||
En fråga: förmånsskatt för resor till AB:s juridiska platsJag själv bor i Stockholm på heltid och tänker på att bilda aktiebolaget's säte i Gävle (samma plats som min jordbruksfastighet i Gävle) Min bostad i Stockholm är inte tillräckligt stor för ett kontor för företaget. Aktiebolaget som hyresgäst hyr naturligtvis ett kontorrum och förråd i Gävle av mig personligen.Så därför tänker jag ha det i Gävle is... |
|||
Bokföra lagervärde utan lev.faktura
Hej, |
|||
Webbbutik söker samarbete
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Samarbets partner till växande Webbyrå
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
TRAFIKANALYS söker en Jurist i Stockholm
Till avdelningen för Analys och granskning söker vi en Jurist med placeringsort Stockholm. |
|||
Hitta Importörer i Sverige
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Hur minskar man på lager när man säljer varor?
Jag har sutit och grublat på det här problemet ett tag och jag vet inte hur jag ska få till det. |
|||
Lager vid bokslut (OBS mycket text)
Hej gott folk. Jag har fastnad pa en uppgift i slutet av boken Smaföretagande A och blir inte mycket klokare av att googla. |
|||
Använda ett sportlags namn "nära" min produkt?
Hej |
|||
Hur?
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||