Senaste inläggen
Produkter/tjänster till Callcenter sökes!
Vårt bolag (Cellur Group AB) är nystartat och består av tre grundare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur länge kan jag gå minus i företaget?
Hej, Kategori: Feedback |
|||
Problem med att bokföra och skriva av inventarie
Hej |
|||
Bokföra felaktig transaktion?
Hej, nån har felaktigt satt in 1000 kr på mitt PlusGiro. De hade helt enkelt skrivit fel PG-nummer. Jag har fått kontakt med dem och banken ska återföra pengarna. Måste detta bokföras? I så fall hur? |
|||
Får pryl som betalning, gör inköpet själv. Hur fakturera?
Jag har gjort ett jobb åt en kund och vi kom överens om att en ny mobiltelefon skulle bli mitt arvode. Min kund är en upptagen människa och har sällan tid att springa i butiker så jag erbjöd mig att själv köpa telefonen och skicka en faktura för att bli ersatt. Kategori: Inköp |
|||
Förtydligande angående preliminär skattJag pluggar heltid på universitet men har vid sidan av en enskild firma samt en vanlig anställning på ett deltidsjobb, i år är första året som jag behövt ansöka om preliminärskatt och blev relativt förvirrad av resultatet jag fick av skatteverket. Jag fyllde i att jag trodde att jag skulle tjäna 50000 kr från min vanliga anställning och 50000 kr i... |
|||
Fel moms efter korrigerade poster innan bokslut
Hur korrigerar jag när jag gjort ändringar innan bokslutet som påverkar momsen tillbaka till andra kvartalet och fram till sista kvartalet? |
|||
Moms vid handel mellan företag
Låter säker som en jättedum fråga och är antagligen jättelätt att svara på för de erfarna företagarna här inne. Men jag undrar: |
|||
IT-Support forum
Hejsan! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Koncernredovisning när företag köper aktier i annat bolag?
Mitt bolag har köpt aktier (66%) i ett annat bolag. Måste jag tillämpa koncernredovisning nu? Kanske dum fråga men en som påstod detta och att det vore bättre att köpa aktierna privat. |
|||
Vad är folk villiga att betala?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Kan man flytta vinst mellan bolag?
Hej, någon som vet vad som går att göra. |
|||
Val av redovisningsbyrå.
Hej, |
|||
Bokföringsprogram som kan skapa SRU-koderVilka bokföringsprogram kan skapa SRU-koder som Skatteverket kräver för att deklarera AB elektroniskt? Ska just byta från Hansa World´s Books. |
|||
Etablerat callcenter söker nya uppdrag
Företaget har idag över 40 anställda och har olika uppdrag inom kundtjänst, försäljning och även livechattar. Vi arbetar mot svenska, finska och norska marknaden. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföra lagervärde
Har gjort min första inventering och ska nu bokföra mitt lagervärde. |
|||
Amerikanskt företag tar inte betalt för moms. Vad gör jag nu?Jag köper mina domäner av det Amerikanska företaget Namecheap och de tar inte betalt för moms som de borde när folk från EU köper. Hur ska jag bokföra köpen? |
|||
Moms utlandet och inkomst från utlandet? Expert
Hej! |
|||
Investerare sökes för populär och vinstgivande bransch!
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vill du bli intervjuad?
Vi söker nu några företagare (max 10 stycken) som vill vara med i en intervjuserie. Du ska främst jobba lokalt på din ort/i din kommun. Kategori: Nyheter |
|||