Senaste inläggen
Sökes: säljare till ledande jämförelsesajt
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur mycket kan man tjäna på Adds och banners?
Hej! Kategori: Nyheter |
|||
Privat och företagskonto
Hej! |
|||
Ideell organisation som affärsidé
Hej alla! |
|||
OffertHoppas mitt inlägg ligger inom rätt ämne. Jag skall skicka ut offerter för en tjänst som jag kommer sälja under sommaren. För att kunna planera in arbetet på ett bra sätt vill jag helst ha svar på offerterna så fort som möjligt. Så om jag sätter giltighetsdatumet till 2016-04-30 så innebär det att priset i offerten gäller fram till angivet datum oc... |
|||
Tillgångar respektive eget kapital i AB
Hej! |
|||
Periodisk sammanställning - enbart deklarera tjänster inom EU
Snabb fråga (med ett lika enkelt svar förhoppningsvis) gällande periodisk momsdeklaration: |
|||
Söker återförsäljare, telemarketing, konsulter. Hög ersättning
Vi söker seriösa återförsäljare som vill inleda ett samarbete i världsklass. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföringsunderlag försäljning på Tradera
Hej min enskilda firma ska eventuellt börja sälja en hel del på tradera. Mitt problem är hur jag skall bokföra detta på ett smidigt sätt. |
|||
Café Starta & Driva Eget Skövde
Nu är det officiellt... ! Kategori: Nyheter |
|||
Webbutvecklare söker affärspartnerJag är webbutvecklare som skapar avancerade hemsidor, webbutiker, webbapplikationer, söker person som kan hjälpa mig att leta efter kunder. Du bör kunna flyttande svenska, ha erfarenhet att kommunicera med kunder. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Rösta på bästa förslag för oss småföretagare
Nu är röstningsfunktionen igång där du kan rösta på det parti du anser ha bäst företagspolitik. Kategori: Nyheter |
|||
TM samarbeten sökes
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hjälp! Förfrågan om utgifter från Skatteverket.
Hej! |
|||
Vilka investeringar drar ner vinsten?
Får inte ihop detta så kan någon hjälpa mig blir jag tacksam! |
|||
Ni som säljer på Amazon, Ebay eller till kunder runt om i värld
Hur gör ni med frakt? Hur kan vi konkurrera med andra säljare i tex europa? Dels blir vår leveranstid mycket längre, för det andra kostar frakten härifrån mer. Kategori: Allmänt |
|||
Klumpmetoden + moms
Jag köper mest VMB-varor med "klumpmetoden", vill säga jag köper en låda grejer och vet inte varje varas värde, vet ofta inte ens hur många grejer det var i lådan. Detta är ju inga problem när det är just begagnade varor som uppfyller kriterierna för VMB. |
|||
En enkel fråga, bokföring av inköp innan företagsstarten
Hej på er allihopa! |
|||
Hjälp mig att förstå några frågetecken i balansräkningen
Hej jag är i startgroparna till ett eget bolag och sitter och leker lite i ett bokföringsprogram för att lära mig mer. Tyvärr så har jag stött på några frågetecken när det kommer till balansräkningen som jag hoppas att ni kan hjälpa mig att reda ut. |
|||
Bokföring av "Tillgodfaktura".Vårt företag skickar idag ut förskottsfakturor till våra abonnenter baserat på tidigare val. Det material vi skickar ut är skyddsförpackningar som kunderna därefter kan fylla med olika föremål de önskar få hjälp med att rusta upp. Vi baserar fakturan på de vanligaste föremål våra kunder skickar in samt att det vår lägsta kostnad för våra olika tjän... |
|||