Senaste inläggen
Problem med skatteuträkning
Jag funderar ang en resultat budget och hur jag ska beräkna resultatet |
|||
Ny funktion: Skriv anonymt
Vi har lagt till en ny funktion. Ibland vill man kunna posta ett inlägg utan att det kopplas till ens konto. Det kan t ex vara känslig information som du ändå vill kunna diskutera, utan att behöva skapa ett nytt konto. Kategori: Om Företagande.se |
|||
YouTube Partner (Jobb)Jag är en svensk youtubers i 2 kanaler och blev YouTube Partner med Youtube med båda kanalerna, under sommaren 2015, YouTube är ett arbete för många och just nu så håller jag på att jobba upp mina Prenumeranter (Så Prenumerera gärna) Den första är ett Filmteam vid namn: AX Studio som starta hösten 2002 tillsammans med min storebror *Johan Axelsson*... Kategori: Nyheter |
|||
Egenavgifter och särskild löneskatt utan intäkter??
Hej! |
|||
Schablonavdrag deklaration enskild firma
Hej, håller på att kollar på deklarationen för min enskilda firma just nu, det är första året jag deklarerar för en firma då jag startade enskilda firma förra året. |
|||
Spännande objekt från kund! - Restaurang i Ulricehamn!
I Ulricehamn söker vår kund en ny part som vill driva Skottegårdens Restaurang. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sålt varor men ej fått fakturaHur bokför man när man sålt varor men inte fått fakturan och man får inte fakturan fören året där på? |
|||
Brev till skatteverket, kan ni svara på mina frågor istället?Jag skrev till skatteverket eftersom jag har funderingar kring hobbyverksamhet/mini företag. Kan ni ge mig lite respons? Det känns nyttigt att fråga vanliga dödliga med lite kunskap i ämnet. Jag är nämligen totalt grön och har så gott som noll kunskap om lagar kring detta, men vill ge mig in i förtagsvärlden i framtiden och vill därför hålla på med... Kategori: E-handel |
|||
Behöver jag bokföra mitt resultat?
Jag har en enskild firma och gör min bokföring via Promikbook. Här är min balansrapport: |
|||
Säljare sökes
www.wermlandsevent.com söker en säljare med F-skatt sedel eller på provision. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Delningsekonomi – varför äga själv när vi kan dela?
Uber, Airbnb, Taskrabbit och många fler liknande företag växer så få hinner med. Delningsekonomin är här och kommer att stanna. På Wikipedia kan du läsa mer. Kategori: Gratis affärsidéer |
|||
Betalningsdatum?
Hej! |
|||
Förskottsbetalning från kund, betalat för mycket
Hej, |
|||
Förbrukat aktiekapital
Hej Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Kontor i hemmet - Aktiebolag
Hej |
|||
Kontor i hemmet - Aktiebolag
Hej |
|||
Företag söker yttligare projekt till callcenter i barcelona
Söker ytterligare projekt till vår callcenter. Idag är vi 6 säljare som kommer engagera sig i det nya projektet för att lämna över det nuvarande för 6 nya säljare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Byt ut ditt virus-spridande och gamla buggiga CMS!
Kategori: Nyheter |
|||
Sista preliminärskatten/F-skatten i januariVanligtvis bokför jag debiterad preliminärskatt med debet 2518 och kredit 1630 men hur gör jag med den i januari 2016? den ska väl tillhöra 2015 och inte 2016? |
|||
Önskar feedback på en sajt!
Hej! Kategori: Feedback |
|||