Senaste inläggen
Önskar feedback på en sajt!
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Köpa hus för uthyrning
Tjenare! jag och en till har planer på att investera i hus för att hyra ut dessa. Kategori: Affärsidéer |
|||
Periodiseringsfond/expansionsfond år 2 i deklaration?
Jag startade i slutet av 2013 en enskild firma med förenklat bokslut och för bokföring för hand (ej datorprogram) |
|||
Fel datum i bokföringenOm nån enstaka kundfaktura står bokförd på fel datum, typ den 3.e när det skulle varit den 4:e, är det viktigt att man gör rättelseverifikation då? Vad kan hända om man bara låter det vara? |
|||
Hjälp med marknadsföringsstrategi
Driver ett turistföretag med inriktning på snöskoteruthyrning och upplevelser stationerat i Härjedalen ( Vemdalen) Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hej! Skulle ni kunna ge lite feedback på min Kickstarterkampanj
Hej, Kategori: Feedback |
|||
Integration mellan blogg och webbshop
Mycket att fundera på kring uppstart av webshopp. Kategori: E-handel |
|||
Livsmedelsföretag - prissättning och försäljning,
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bra sparformer för AB?
Hej! |
|||
Bokföra utbetalningar till privatpersoner i HB
Hej! |
|||
Rekommendation för bildande av LTD?
Jag ska bilda ett LTD-bolag i UK och undrar om någon kan rekommendera något av de företag som säljer dessa uppstartstjänster. |
|||
Hur redovisa rabatter i efterhand
Hej, |
|||
Moms, skatter, avgifter vid adsense
Hej! |
|||
Sökes: säljare till ledande jämförelsesajt
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur mycket kan man tjäna på Adds och banners?
Hej! Kategori: Nyheter |
|||
Privat och företagskonto
Hej! |
|||
Ideell organisation som affärsidé
Hej alla! |
|||
OffertHoppas mitt inlägg ligger inom rätt ämne. Jag skall skicka ut offerter för en tjänst som jag kommer sälja under sommaren. För att kunna planera in arbetet på ett bra sätt vill jag helst ha svar på offerterna så fort som möjligt. Så om jag sätter giltighetsdatumet till 2016-04-30 så innebär det att priset i offerten gäller fram till angivet datum oc... |
|||
Tillgångar respektive eget kapital i AB
Hej! |
|||
Periodisk sammanställning - enbart deklarera tjänster inom EU
Snabb fråga (med ett lika enkelt svar förhoppningsvis) gällande periodisk momsdeklaration: |
|||