Senaste inläggen
Boka bort leverantörsskuld utan känt ursprung
Hej! |
|||
Bokföring av ändring samt försäljning av inventarie
Hej |
|||
Hur stort utrymme behövs? Webbhotell.
Hej! Jag ska bygga en egen hemsida (jag har ingen större budget och vill inte betala mer än 200 kronor i månaden och tänker därför göra detta själv). Det finns ju så många alternativ. Kategori: E-handel |
|||
Bokföra ersättning av bilförmån
Hej, |
|||
Avskrivning av firmabil med förlust. Katastrof?!
Hej, |
|||
Bokföring av arbetsgivaravgifter vid årskiftet
Hej, jag har betalt arbetsgivaravgifter i januari för decemberlönen och bokförde i januari men programmet bokförde verifikationen automatiskt med datumet 24/12 vilket jag tycker är fel. Märkte nu när jag gör en avstämning. |
|||
JAMStack grupp för webbplats ägare
Nu startar vi JAMStack gruppen som riktar sig till alla som äger eller tänkt bygga en webbplats, blog eller e-handel och vill hitta den bästa lösningen. https://www.facebook.com/groups/jamstack/ (engelska) Kategori: Nyheter |
|||
Enskild firma - frågor om moms
Hej allihopa! |
|||
Momsdeklaration vs öresavrundning
Hej. |
|||
För feg för att ringa? Mejla istället eller anlita säljare?Tja! Jag är på gång att starta ett företag av en produkt. Jag tycker bara att det är så fruktansvärt jobbigt att ringa telefonsamtal. Jag vet, är man företagare måste man våga. Hur som, tror ni det fungerar att mejla chefer på företag eller krävs det telefonkontakt och mer aggressivitet för att nå fram? Jag vill sälja till företag men kan själv upp... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
HVB hem för barn och unga
Är det någon här som har erfarenhet av hur man fyller i ansökan till IVO för att starta ett stödboende för barn och unga (16-20 år) och som har blivit beviljad att starta. Vi har lokal, bygglov och brandskyddet klart. Psykolog och erfaren personal finnes, men har svårt att få ihop ansökan. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Nollställning mot Eg Kapital 2010
Är nu inne på Nollställning mot eget Kapital och vad jag kan förstå, så borde det bli så här: |
|||
Öresdiff i balansrapporten!
Hej! |
|||
Får jag klumpa ihop flera mindre inköp på en verifikation?
Som rubriken lyder, får jag klumpa ihop mindre inköp på en verifikation? |
|||
Är det här en bra affärsidé?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Aktiebolag; ge bort tillfälligt?Av olika anledningar kan jag inte starta ett eget företag just nu, bland annat på grund av min nuvarande anställning som kommer gå ut vid årsskiftet 2017. Jag vill dra igång aktiebolaget redan nu, och undrar hur jag ska gå tillväga? Notera att jag inte ens får sitta med i styrelsen. Jag funderar på att starta företaget i min frus namn, men från jan... |
|||
Balansrapporten balanserar inte
Hej, ny på forumet och ny på bokföring/årsavslut enskild firma! |
|||
Felaktig inbetalning
Hej, |
|||
Lansering av leveransmodulen PostNord Delivery CheckoutvConnect har i samarbete med PostNord utvecklat en helt ny leveransmodul som samlar PostNords alla leveransalternativ på ett ställe, vilket gör det mycket enkelt att installera dem på din webbshop. Du väljer bara vilka leveransalternativ du vill erbjuda dina kunder, så fixar modulen resten. Modulen är kostnadsfri och vi hjälper er att installera sa... Kategori: E-handel |
|||
PT
Hej, Kategori: Allmänt |
|||