Senaste inläggen
Spela in reklamfilmer utan att tjäna pengar?
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Föra vidare förra årets förlust - Enskild Firma
Hej! |
|||
Nolla konton - aktiebolag
Hej! |
|||
Delägare till event bolag
Vi är idag 2st delägare som jobbar fulltid som arbetstagare också. Det innebär att kört fast lite med för lite tid. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Momsrutor att fylla i när moms ska fås tillbaka (endast ing.)?
Enligt titel: |
|||
Justera och flytta till lager
Hej, |
|||
Hur räkna ut vinst på lön?
Tjenare. Jag planerar att starta en städfirma. Jag vet att det finns många i branschen men jag har en nisch jag tror på. Jag är dock bara i stadiet där jag räknar ut hur det ska bära sig ekonomiskt. Kan någon lära mig hur jag ska räkna ut lönekostnaden? |
|||
Rätta till felaktigt använt bokföringskonto 8910
Hej, |
|||
Bokföra bankkonto i enskild firma?
Hej! |
|||
Hitta frilansuppdrag, frilansjobb och samarbetspartnersI samarbete med Företagsuppdrag.se kan du nu på deras sajt posta inlägg/annonser när du söker konsulter, samarbetspartners eller vill hitta nya kunder. Det kan röra sig om att du söker säljare/säljuppdrag, en webbyrå, ekonomibyrå, en skribent, inom grafik, IT-utvecklare eller någon som hjälper till med juridiken, affärsplanen, bokföringen, marknad... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Emballage
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Hur skatta byteshandel?
Jag ska starta en sajt där man kan byta virtuella speltillbehör. Det finns marknadspriser på tillbehören. Kunden lägger in sina tillbehör man vill byta ut, de har ett visst värde, kunden kan sedan plocka ut andra tillbehör till ett något lägre värde. Några pengar byter inte ägare. |
|||
Mall för varna personal som missköter sig på jobbetNågon som har en användbar mall och vill dela med sig ? Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Vad tycks om min Affärsidé? (2017)
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Bollplank och folk som har entreprenörstänkande
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Enskild firma Skatteverket Viktiga datum
Kollade runt lite på viktiga datum här: |
|||
Royaltyfrågor - hur bokför jag och betalar ut?
Har lite funderingar kring royalties. Får in en del royalties till mitt aktiebolag , både för mig själv men även för andra (förlagsverksamhet). |
|||
Ta en dörrinstallation på företaget?Jobbar heltid som youtuber (skapar videos och livestreamar) vilket jag då har en enskild firma till och har en liten studio i en del av mitt rum med green screen, ljudinspelningsutrustning, studiolampor och lite annat sådant. Flyttade nyligen in en bostadsrätt som jag ska dela med en kompis och då jag tagit vardagsrummet som mitt rum så är probleme... Kategori: Inköp |
|||
Unikt Virtual Reality-koncept söker finansiering
Företaget Virtual eTraining Software lanserar återigen ett nytt unikt och skalbart bildkoncept, www.taggis.com, med kunder såsom Norwegian, SAS och Air Berlin m.fl. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
spärrad bankräkning, redovisa vart?För att få en hög ränta på bankräkningen har jag spärrat konto 1974, med en uppsägningstid av 3 månader. Behållningen representerar en slags överskottslikviditet för bolaget och Jag undrar över om det egentligen är möjligt att redovisa behållningen som Bank i årsredovisningen eller kanske under övriga kortfristiga placeringar kanske? |
|||