Senaste inläggen
Eget uttag Handelsbolag
Hej! |
|||
Hur lösa arbetstid och lön vid lägerverksamhet?
Hej Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Nettolöneavdrag för tjänstebil
Hej, |
|||
Två namn i Bolagsverket ?
Hej Allihopa, Kategori: Patent- och registreringsfrågor |
|||
Styrelsens ansvar vid konkurs
Styrelseordförande och styrelseledamot lämnade styrelsen strax innan konkurs. |
|||
Import från Thailand till SverigeVad är det för regler tull/moms/skatt om man importerar varor ifrån Thailand till Sverige. Ex massageolja liniment ? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Skaffa sjukförsäkring då man redan har en diagnos
Hej, Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Starta företag med skulder
Vill starta bolag. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Driva webbshopp som egen anställd
Är det någon här som driver webbshopp genom en egenanställning? |
|||
Min delägare ger inte BF & vill sälja sin andel till överpris.
Hej |
|||
Skuld inkommande följesedel hur boka bort ?
Hej, jag har en gammal följesedel som jag inte hade bokat mot leverantörsfaktura, problemet är att jag inte får bort denna skuld . (den har hängt med sen förra året ) Nu är det snart dags för bokslut och den kommer med på balansrapporten. |
|||
Tjänst eller vara?
Hej, nystartade företagare här. |
|||
Senior.se - sajt för köpstark målgrupp
Digital plattform för landets köpstarkaste målgrupp - seniorerna. Kategori: Domäner till salu |
|||
Hetaste trenden för män!Den växande skäggbärande befolkningen i både Sverige och internationellt har också gjort att skäggproduktsbranschen exploderat, och det är svårt att hitta någon idag som inte tar hand om sitt skägg och vårdar det minst lika bra som håret på huvudet. Skäggolja, skäggvax, skäggschampo, speciella kammar och borstar har skapat en hel livsstil. Vi på HK... Kategori: Off Topic |
|||
Hår och skäggprodukter!Den växande skäggbärande befolkningen i både Sverige och internationellt har också gjort att skäggproduktsbranschen exploderat, och det är svårt att hitta någon idag som inte tar hand om sitt skägg och vårdar det minst lika bra som håret på huvudet. Skäggolja, skäggvax, skäggschampo, speciella kammar och borstar har skapat en hel livsstil. Vi på HK... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
tvinga mig och stänga pga av renoveringhej...hyr en lokal och driver en rörelse. En byggfirma bygger en hus 92 cm från min lokal. Nu vill dom att jag ska stänga min rörelse för att dom ska åtgärda brandskyddsåtgärder! Vilka rättigheter har jag som hyresgäst och vad kan jag kräva av min hyresvärd? Kan han tvinga mig och stänga min rörelse för att dom andra ska ha tillgång till min lokal?... |
|||
Bokföra Patreon
Driver enskild firma och tänkte börja använda tjänsten [URL="https://www.patreon.com/"]Patreon[/URL] på min hemsida så att läsare kan donera pengar om dom vill. Är det någon som har erfarenhet av Patreon som kan förklara lite hur ni bokför och deklarerar? |
|||
Vad räknas som aktiekapital?
Hej, |
|||
Bokföring av TryggPlans olika delar i AB
Hej, |
|||
Bästa sättet att marknadsföra sig för runt 10 tusen kr?
Hej gruppen, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||