Senaste inläggen
Är det lönt?
Hej, |
|||
Söker säljare som vill utöka sin portfölj med hundtillbehör
Säljare med F-skattsedel sökes för försäljning av hundtillbehör omgående inför julhandeln. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur når jag bäst vårdpersonal?Jag ska marknadsföra min föreläsning, som handlar om bemötande inom psykiatrin ur ett patientperspektiv. Föreläsningen riktar sig till personer som arbetar, eller kommer att arbeta, inom psykiatrin. Potentiella kunder är exempelvis landsting, privata vårdföretag och universitet. Jag hade premiär för föreläsningen för drygt två veckor sedan, då på e... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Förlust och vinst i bolaget
Hej, jag undrar hur det funkar när man gjort förlust i sitt bolag år 1 och sedan gör man en vist år 2. |
|||
Bokföra Payson försäljning
Hej! |
|||
Bokföring av cashback (ej inkommen utan utbetalning)Jag frågade skatteverket kring bokföring av återbäring och de sa man skulle bokföra det som återbäring på konto 3340. Men att jag skulle fråga med en bokföringskonsult eller va de sa. Men är osäker över bokföringskonsulten är helt säker heller då denna tömde konto 3340 vid årsbokslut o satte in på nåt momskonto. Var inga stora siffror men är ändå v... |
|||
Sälja aktier till startkapital?
Hej, hoppas ni har en bra dag! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Restaurang bokföring
Hej! |
|||
Thanks so much for the article post.Much thanks again. Much obliged. KabatThanks so much for the article post.Much thanks again. Much obliged. Plantier |
|||
Really informative forum. GaskinsReally informative forum. Lamprey Kategori: Till salu |
|||
Thanks-a-mundo for the article.Much thanks again. BudgeThanks-a-mundo for the article.Much thanks again. Egolf |
|||
Söker en erfaren programerare/utvecklare som affärspartner.
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
öppna bolag i MaltaJag driver ett företag i Sverige med underentreprenörer samt att jag själv jobbar i företaget., jag skulle vilja ha mer info vad jag tjänar på att behålla mitt bolag i Sverige och öppna ett nytt i Malta som jag faktuera mina arbetstimmar till .........,,,,,,, Kategori: Allmänt |
|||
Fiffiluriga skatteavdrag?Det såg ut som ett bakslag på pensionsavdraget när det minskade, tills jag råkade läsa att om man till någon del har eget företag går det att dra av stora belopp. Vi har EF och anställning. Man kan säkert öka rejält i banken. Vad finns annars? |
|||
Vidareförsäljning - prispåslag
Hej, jag har en fråga ang bokföring. Jag fick information om att man inte får göra vinst vid vidareförsäljning. Alltså prispåslag på en inköpt vara som man sedan säljer vidare till kund. |
|||
Bokföringsfrågor (nybörjarnivå)
Hej, |
|||
Nybörjare på telefon söker tips
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Tillstånd att sälja produkterbehöver man alltid tillstånd från tillverkare om man vill starta en webbshopp med specifika produkter. Eller är det så att dom varor man kan köpa som återförsäljare är fria att säljas som man vill genom tex en webbshop, butik etc. ? Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra försäljning i två steg på två olika konton
Vi erbjuder en tjänst online där jag bokför så här: |
|||
Bokföra tillbyggnad av fastighet K3
Hej, |
|||