Senaste inläggen
Gratis marknadsföring på bästa sättHej! Jag behöver tips och idéer på hur jag ska marknadsföra min webshop http://lustlife.se på bästa sätt för en väldigt billig peng. Jag har använt mig av Facebook och Instagram samt flygblad hittills men tyvärr så räcker det inte. Alla tips och idéer är välkomna. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
LagerhanteringVad gäller för hantering av lager i bokföring? Jag läste att är man en enskild firma med omsättning på under 3 miljoner så behöver man inte bokföra lagersaldo men med undantag för om lagret överstiger 5.000kr. Den enskilda firma jag sköter bokföringen är nystartad sen i somras och hittills har det bara varit inköp av produkter och verktyg för att s... Kategori: Allmänt |
|||
DesignskyddFunderar på att designskydda/mönsterskydda en av mina produkter. Vad har ni för erfarenhet av sådant? Är det värt att göra det eller är det slöseri av pengar? Känns ju som en trygghet men hur långt räcker det? Kategori: Patent- och registreringsfrågor |
|||
Nybörjare fråga kring redovisning av försäljning
Hej |
|||
Bygga Verkstad åt Företaget
Hej |
|||
Erfaren Systemutvecklare letar efter en ny uppgift :) !
[size=4]Jag utvecklade många e-handelswebbplatser, premium wordpress-teman och plugins, hotellmotorer och mer, genom att använda de mest effektiva verktygen för webbutveckling för att få ditt jobb gjort på rekordtid. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Investerare sökes till företagsförvärvJag har planer på att förvärva en del småbolag. Fokus kommer ligga på mindre programvarubolag med "Software as a Service" som affärsmodell och därmed en stor del repetetiva intäkter. Dock är just denna affärsmodell inte ett kriterium som är hugget i sten, men ett krav är att verksamheten ska ha en bra tjänst/produkt, stabil lönsamhet och goda tillv... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sälja företagsbil (leasingbil) till privatperson
Hej, |
|||
F-skatt eller FA-skatt
Finns det några nackdelar att ha både A-skatt och f-skatt ( FA-skatt) istället för bara f-skatt. |
|||
Hur bokför jag denna typ av inbetalning på bästa sätt
Hej, |
|||
Leadsgenerering och mötesbokning
Logistikkonsult Sim Logistics AB söker seriös och erfaren säljare/säljkonsult för uppsökande initial försäljning av konsulttjänster i i huvudsak södra delen av landet. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Inköp av datorer
Hej, |
|||
Inköp / Leasing av inredning omaskiner i nytt privat AktiebolagSom rubriken lyder, undrar om någon som vet eller har erfarenhet av leasing eller inköp av verkstads inredning, maskiner och verktyg till ett helt nytt privat AB och vad kontrollerar dom? Är det stört omöjligt? Kategori: Inköp |
|||
Göra reklam utan f-skattLäste nånstans att man ej får göra reklam om man ej har f-skatt. Stämmer det? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vinskatt och moms vid förlängt räkenskapsår?
Hejsan, |
|||
Ombildning av firma, räkna inkråm på kostnadsinventarier
Hej! |
|||
Äga onoterat bolag privat eller i aktiebolag
Jag har ett diemma gällande ägande i ett onoterat bolag. |
|||
Konkurrerande verksamhet?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Överförmyndare låter ej underåriga driva ensk. firma?
Hej! |
|||
Konkurrerande verksamhet? Regler?
Hej! |
|||