Senaste inläggen
Överförmyndare låter ej underåriga driva ensk. firma?
Hej! |
|||
Konkurrerande verksamhet? Regler?
Hej! |
|||
Kan man jämföra bil och försäkringsbolag i omsättning?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Alternativt kollektivavtal
Vi ska anställa personal som får särskilt anställningsstöd via Arbetsförmedlingen. Ett av deras krav är att företaget "har ett kollektivavtal eller har tecknat ett försäkringspaket som är likvärdigt med de kollektivavtalade försäkringarna. " Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
software in accounting
Hej, |
|||
Orolig att balansrapporten inte kommer balansera vid bokslut
Hej! |
|||
Inkr4
Hej, sitter och försöker lära mig deklarationen. |
|||
Köpa eldrivet fordon
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Tips för att öppna bilförmedling
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Vilken bolagsform skall jag välja?
Hej alla företagar-ess! |
|||
Upplupen semesterlön till företagsledare/delägare
Hej, som jag har förstått det utifrån bland annat https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/tvungen-att-avsatta-semesterlon-till-sig-sjalv-som-enda-agare-anstalld-i-aktiebolag så är det inte nödvändigt att ta upp upplupen semesterlön på företagsledare/delägare. |
|||
OMSÄTTNINGFinns det någonstans statistik för omsättningen av allt transport i örebro län? Kategori: Allmänt |
|||
Camping till salu
Genuin camping (egen fastighet) med egen badplats vid Kalmarsund. Kategori: Till salu |
|||
Hyra ut lokal och garage
Hej, |
|||
leverantörville börja sälja t-shirts med ett eget tryck på, men problemet är att jag inte hittar en bra leverantör och behöver t-shirts i bra kvalitet. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Betala ut intjänad semesterlön löpande
Hej, jag undrar om arbetsgivare och anställd kan avtala att intjänad semester betalas ut löpande (12% av bruttolönen) även vid anställning längre än 3 månader. |
|||
Fordran, retur av inköp
Kan betala om jag får ett ordentligt svar. |
|||
Köpa/sälja bolag
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Skatt på gåvor?
Hej, |
|||
Frågor gällande fd leasingbil, moms, export, vmb,
Hej |