När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Vi är ett tryckeri med ledig kapacitet som behöver nya kunder.
Att hålla kvalitet, leveranstid, och rimligt pris genererar inte nya kunder som det gjorde förr.
Vi har provat Google och Facebook annonsering med klent resutat.
Tar gärna emot tips på vilka kanaler som ni använt och som gett godtagbart ROI
Hej Jan!
Ta inte illa upp- min synpunkt är välment!
Det är sällan som mediaval är den primära
åtgärden som är avgörande för försäljningen.
Att låta kundämnen själva räkna ut vilken nytta
och nöje de har av era produkter är som du märker
riskfyllt för omsättningen.
[color=#0000ff]En hemsida eller säljsida måste innehålla
köputlösande och säljdrivande kommunikation.[/color]
Att hålla pris, kvalitet och leveranstider är metoden
för att kunder skall komma tillbaka och titta.
MVH
Imre.R.
www.redaktuellt.n.nu
Hej
Jag jobbade med att ringa ut åt reklamföretag av trycksaker och jag bokade ca 2-5 möten per dag.
Använder ni potentialen i redan sålda kunder? Uppföljning samt fråga vem mer dom känner som skulle behöva era tjänster?
Du säger att ni testat Google. Körde ni själva då eller tog hjälp av någon. Om ni körde själva hur gjorde ni?
Vänliga Hälsningar
Andreas Wåtz
Waatz Media
Jag gjorde en Google-annonsen själv.
Vi vill helst sälja på nätet då de vanligaste beställningarna är i spannet 500-2000:- och kunderna är vana att göra beställningar online.
Mail till befintliga kunder försöker jag göra någotsånär regelbundet.
//Jan
Jan Axelsson
Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka här för att registrera dig som medlem.