Prenumerera Ekonomi
Köpa laptop!
Ska köpa mig en bärbardator och tänkte fråga er om ni vet om något bra erbjudande lr så? Kategori: Inköp |
|||
DomännamnDet är så att jag har en personlig domän till en liten sida som ligger nere... Nu har jag fått en räkning av nic-se på den domänen men jag tänker inte... Kategori: Inköp |
|||
Skattenyheter 3/05
Här kommer skattenyheterna: |
|||
Böcker och artiklar om bokföring och starta eget?
God afton, |
|||
Skatteåterbetalningen – direkt in på företagets post- eller
Gör en anmällan så får du pengarna snabbare och billigare! |
|||
Ingående balanser
Jag har tidigare bokfört manuellt, nu ska jag starta med att köra i SPCS och ska föra in ingående balanser. |
|||
Bidrag från arbetsförmedlingen
Lägger in länkarna till arbetsförmedlingens faktablad om bidrag för start av eget företag. Hoppas det kan vara till nytta!
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
Vad anänvder ni för bokföringsprogram
Tänkte ta mig av att sköta bokföringen själv och misstänker att bra verktyg kan underlätta enormt mycket. |
|||
PRESSMEDDELANDE FRÅN ALMI FÖRETAGSPARTNER!
Almi har frigjort över 10 miljarder |
|||
Sjukförsäkringsreglerna!
På denna adress kan Ni vara med och maildemonstrera mot de nya sjukförsäkringsreglerna! |
|||
Redovisning i SPCS 500Har SPCS 500 och är ny på det här med redovisning. Omsätter endast några tusenlappar om året som det är idag men kommer troligen att under året att ök... |
|||
Vad har Ni för dator i ert företag eller privat?När jag startar mitt företag så vill jag gärna köpa en dator till...det klarar man ju sig inte utan. Ska man köpa en bärbar eller vad tycker Ni? Det ä... Kategori: Inköp |
|||
Skattenyheter 2/05 - förenklade redovisningsregler m.m.!
1. Förenklade redovisningsregler, m.m. |
|||
Kanske nya förenklade redovisningsregler, m.m.I skatteverkets senast nyheter (19/1) skrev de bla om förlsag få nya förenklade redovisningsregler m.m. speciellt för små och medelstora företag. Läs... |
|||
SV: Underskott i firman - Överskott på kontoHur mycket pengar du har i företaget spelar ingen roll för vinsten, eller förlustens skull. Du skattar bara för resultatet och inte för likviditeten.<... |
|||
Uttagsbeskattning på eget nyttjande
Hej |
|||
Släpar med momsen och skatten en månad
Hejsan har en fråga hur jag löser ett problem. Är relativt nystartad ca 4 år och betalar moms och skatt varje månad. |
|||
Dropshipping från kina - Moms
Jag har lite funderingar på hur drop shipping från Kina går till. |
|||
bokföringsorder
Hej, jag skulle behöva lite hjälp. Jag ska upprätta en bokföringsorder utifrån dessa uppgiter: |
|||
Driva företag, moms skatt egenavgifter mm.
Hej. |
|||