Prenumerera Ekonomi
Kontering av interimsskulder
Hej |
|||
Nästan 0%Det var ett långt inlägg som bara försvann och jag loggades ut gång på gång så ny blir det inget inlägg förrän ni reder ut det hela. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Moms & Icke-EG länder.
Hejsan! |
|||
Alla skatter?
Hejsan, |
|||
Bilförmån
Jag har en kund som har fyra leasingbilar på sitt företag. |
|||
En faktura har blivit betald 2 gångerJag har en kund som har betalt en och samma faktura vid 2 tillfällen. Detta är givietvis fel eftersom den fakturan endast ska betalas en gång. Nu undr... |
|||
moms eller icke moms?
Hej alla! |
|||
Deklaration i bokföringsprogram / HB
Hej! |
|||
Teckna gemensamt i HB
Hej. |
|||
Moms + skatteuträkning.
Hejsan! |
|||
Hur ska jag sätta upp bolaget?
Hej, jag har följande "problem": |
|||
Var köpa visitkort mm ifrån
Är det smartast att knata ner till tryckerierna på hemmafronten eller är det bättre att köpa från nätet? Kategori: Inköp |
|||
AvikelseHei! Jeg har ett problem, når jeg skal skrive ut momsraport er alt greit det finnes ikke avikelser i momskontrolen, men etter at jeg har skrevet ut mo... |
|||
Svarsservice
Hej! Kategori: Inköp |
|||
bokföring av internetinkomster.Hej, Jag driver en hemsida med lite reklam. Viss reklam tillåter incitament vilket betyder att jag får betala mina besökare för att registrera sig på... |
|||
Finansiering utan bank
Mitt andra inlägg! Kanske finns svar på frågan, ber i sådana fall om ursäkt. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
förvaltare...hej, är det någon som har erfarenhet kring förvaltarskap och vad som gäller? Saken är den att jag har 2-3 stycken som har handlat i vår webbshop på kr... |
|||
Ombilda Enskild Firma till Aktiebolag
Hej! |
|||
Hjälp med annuitetslån (mental modell)
Pinsamt nog får jag inte ihop detta i en tillfredsställande mental modell. Det är lite att läsa, men jag vore ytterst tacksam för hjälp: Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföring vid överföring från PayPal till svensktbankkonto
Hej alla! |
|||