Prenumerera Ekonomi
Ansöka om lån utan tillgångar? Går det?Jag har nu i två år haft mitt företag (webshop) och jag har ännu ej fått ut vinst, har haft inköp för samtliga kostnader men i och med att jag nu har... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Använda mallar fån denna sidan?
Osäker på om detta är rätt forum, så flytta gärna tråden i så fall. |
|||
Köpa en present åt konsult?
Tjena, |
|||
Bokföring vid förmedling av böcker och ersättning
Jag har en bokhandel och vill inkludera en förmedlingstjänst för privatpersoner och andra bokhandlare (företag). |
|||
Bokföringsprogram med resultatbudget och likviditets budget
Hej Forumet |
|||
Bokföra löpnade försäljning på webbshopHej. Driver en webbshop som får ett par ordrar om dagen. Det skapas automatiskt en faktura till kund och antingen betalar den fakturan eller så står d... |
|||
Hur bokföra detta???Hej, jag har nyligen startat EF och ska redovisa enligt faktureringsmetoden. Firman är en målarfirma och jag vet inte hur aktiv den kommer vara så tyc... |
|||
Bokföring av fakturaköp
Hej, |
|||
dubbla försäkringar
Hej |
|||
Jämföra inköpspriser - tjänst?Företagssam som man är vill man givetvis göra så billiga inköp som möjligt. I privatsammanhang använder jag mig av tjänsten Prisjakt för att jämföra v... Kategori: Inköp |
|||
Privatbil i företaget
Hej, |
|||
Hur mycket skatt skall betalas!?
Hej, är helt ny inom området. Men vet vad jag skall sälja och hur. |
|||
Fråga ang. ombildning från EF till ABHar sedan några år tillbaka en EF vid sidan om mitt ordinarie arbete. Har nu pga. att jag vill utveckla mitt företagande startat ett AB dit jag ska fl... |
|||
Utbetalning av egen lön i ABJag driver ett AB och skall betala ut lön till mig själv. Men jag håller precis inte kolla på hur många timmar jag arbetar. Iofs så antar jag att man... |
|||
Funderingar om Ab
Startade enkild firma byggbranschen i okt 2011 hyr mestadels ut mina tjänster 370kr tim. |
|||
Mallen Lönebesked fungerar inte korrekt?
Tjena! |
|||
Försäljning av handelsbolagsandel till kvarvarande delägare
Hej, |
|||
Kort tid för redov.byrå att bokföra arbetsg.avg. Lösning?
Hej, |
|||
Finansiering för delägarskap?
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföring när produkt ersatte pengar
Hej, |
|||