Prenumerera Ekonomi
skatter
Jag har en liten fråga angående skatter. |
|||
Gratis faktureringsprogram
Vill ha tips och synpunkter på gratis fakturering. Har kollat in dessa: |
|||
Lite akut fråga om inköp av en bil.
Jag ska i morgon köpa en bil som ska betalas och drivas av firman. Kategori: Inköp |
|||
Kontering vid insättning av privat egendom till försäljning??
Finns det någon bokföringskunnig som kan ge ett enkelt och klart svar på detta? |
|||
Söker investerare!
Hej!
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
Köpa dator till enskild firma
Hej jag driver enskild firma sedan januari och nu har jag tänkt köpa en dator till företaget. Kategori: Inköp |
|||
Erbjudande om lån.Hej har har fått erbjudande om lån 200 000kr 10år, är inte så bra på att räkna ut kostnader mm undrar vilket altenativ som vore mest lämpligt. Har doc... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföring - fast pris per verifikat?
Hej, |
|||
Aktiebolag - utan insats?Jag läste någon stans på webben via någon slags hemsida från något företag som förmedlar aktiebolag inom eu - där sökande ej behöver ha något aktiekap... |
|||
Försenad årsredovisning
Jag märkte först idag att redovisningen måste lämnas in senast en månad efter bolagsstämman. Vi hade bolagsstämman i mars... |
|||
Hur ska jag hantera Klarna Konto i bokföringen?
Jag är lite osäker på hur i all sin dar jag ska bokföra (enskild firma) mina fasta månadsavgifter och amorteringar till Klarna (Konto). |
|||
Bokföra checkkredit
Hejsan! |
|||
Reseräkningar till kund, hur gör jag med bokföringen?
Hej |
|||
Köp från Adobe online, betalde inte någon moms
Jag köpte Adobe Photoshop Lightroom 4 online alldeles nyss, direkt från Adobe. |
|||
Hur bokför man eget kapital i enskild firma?
Hej, jag har en fråga om eget kapital i enskild firma. |
|||
Avsättning till tjänstepension efter avslutad ekonomisk år
Jag driver en AB med endast mig som ägare/anställd. |
|||
Moms för groupon inköpKöpte en vara från Groupon för mitt företag. Vad är momssumman? |
|||
Tand-KlinikvärderingMinns jag rätt att man värderar till ungefär 1000:- per patient, värdet av att bygga upp en begagnad klinik med 50.000 per rum, värde på hyreskontrakt... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Föra in material i bolaget?
Hej! |
|||
Hur bokföra Hyrköp av Maskin?
Hej! |
|||