Senaste inläggen
Frågor kring marknadsundersökning
Hallå! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
SPCS utskrift
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Banners
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Inköp av varor från utlandet
Hej! |
|||
Hur bokför man vid postförskott m.m. vid distanshandel?
Hejsan... |
|||
Till vilket konto ska man bokföra momsutbetalning?
Hej... jag har ett nystartat AB. |
|||
Inbetalning moms
Hej undrar ett par saker. |
|||
Webbhotel och webbplats + lite till
Hej! |
|||
Säljkonsulter sökes !!
Säljare; NERASAB HANDELSBOLAG; Ospecificerad arbetsort; Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Registrera företag för en hobbyverksamhet?Jag har en fundering. Jag har tänkt gå en utbildning i nagelskulptering mest för att kunna fixa mina egna naglar. Men eftersom jag har en stor umgängeskrets så hade jag eventuellt tänkt göra naglar på vänner och bekanta som hobbyverksamhet. Nu undrar jag hur jag går till väga om jag skall starta eget? Detta är inget jag har tänkt leva på utan vill... Kategori: Affärsidéer |
|||
Äga bilen privar eller i enskilda firman
Bil dilema. Min svärfar har en lätt lastbil med två säten som vi i dag lånar (grattis) Det är en ford galaxy disel -98 Gått 27500 mil ganska sliten. |
|||
Manykyr
Är det någon som vet vad det krävs i Sverige för att man ska kunna utöva manykyr service på laglig sätt? |
|||
Företagserfarenhet till filmmanus
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Fel på skattedeklaration
Hej alla, länge sedan sist. |
|||
Bokföra feldebitering?
Banken debiterade en avgift för mitt visa (kopplat till företagskontot) som inte alls skulle debiteras egentligen, så det är justerat. Men; nu till saken - måste jag bokföra denna feldebitering? Isåfall: Hur gör jag? |
|||
Massjustering av kontoHar under bokföringsåret lagt en mängd renoveringskostnader under fel konto och skall nu flytta dessa till 5170 (reparation av byggnad). I SPCS som jag använder går det att stryka en verifikation och ändra den. Är det så jag bör göra detta på varje felaktig verifikation? Känns som man borde kunna ta fram kontosaldot på de felaktiga verifikationerna... |
|||
Massjustering av kontoHar under bokföringsåret lagt en mängd renoveringskostnader under fel konto och skall nu flytta dessa till 5170 (reparation av byggnad). I SPCS som jag använder går det att stryka en verifikation och ändra den. Är det så jag bör göra detta på varje felaktig verifikation? Känns som man borde kunna ta fram kontosaldot på de felaktiga verifikationerna... |
|||
webbutik, digitala produkter, internationellt , hur ??
Hej! |
|||
Internationell webbutik, digitala produkter, frågor
Hej! |
|||
Hur utforma kvitto?
Hur utformar man ett kvitto när man säljer en vara från sitt företag? |
|||