Senaste inläggen
Frågor jag skulle vilja ha svar på.
Hej |
|||
Konton för AB
Lite funderingar på vilka konton som ska användas till följande affärshändelser för ett nystartat AB (2 ägare, 50/50) med sin första årsredovisning nu till årsskiftet. Har några förslag………… |
|||
Skapa konto
HEJSAN! |
|||
Man of the year
Är det så här ni vill ha det? :wink: Kategori: Off Topic |
|||
Förlängt eller förkortat räkneskapsår?
Hej! |
|||
Företag som hanterar fysiska produkter?Är det någon som känner till ett företag som hanterar fysiska produkter så att man kan outsourca hela den fysiska delen av e-handeln? Kategori: E-handel |
|||
Deklarationsgranskning + påföljd = bokföring
Hej, |
|||
Behöver bokföringshjälp
Hej, nu behöver jag er hjälp, hoppas ni ställer upp! |
|||
thinkoutsidethebox - workshop i kreativt tänkande
Edward de Bono är expert på kreativt tänkande. Med tre uppgifter utmanar han ditt sätt att tänka. Kategori: Allmänt |
|||
Köpa om värdet ökar eller minskar
Läste i någon artikel för ett tag sedan att man bara ska investera i saker som ökar i värde, det andra som minskar i värde ska man hyra eller leasa eller något sådant. Kategori: Inköp |
|||
Översättare
Kan ni ge några tips till vilka företag som är bra och hyfsad priset på översättning. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bättre att sälja som privatperson eller företag?
Hej! Jag undrar om det är någon som skulle kunna hjälpa mig med några frågor. Jag är nämligen intresserad av att starta en webbutik och där sälja lite smink, hudvårdsprodukter och hårvårdsprodukter. |
|||
"Fuskas" det mycket?
Undrar över en sak om det där med momsen. |
|||
Någon som gör pengar på julhandeln via nätet?hystade själv upp ett tjugotal sidor i slutet av november och ser det finns intresse. Någon annan som har lyckats sälja något nu dagarna före jul? Kategori: Affärsidéer |
|||
hobbyverksamhet
Är det någon som bedriver hobbyverksamhet här? Hur funkar det, får man org.nr och kan man fakturera? Vilka avgifter blir det det? |
|||
dela ut reklamlappar på mässor och dylÄr det tillåtet att tex på sthlmsmässan stå och dela ut reklamlappar, utan att ha köpt någon plats för monter. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
inkuransavdragÄr det någon som känner till reglerna för inkuransavdrag (gäller kläder) |
|||
Kan detta stämma? Min netto vinst större än skatt?
Hej! |
|||
DomännamnJag har köpt tre domännamn på Loopia. Kan jag sälja dem vidare eller auktionera ut dem eller på något annat sätt handla med dessa domännamn. Hur går sådant till. Novis. / M. Kategori: Allmänt |
|||
bokföra kunders kortbetalning
Hej |
|||