Senaste inläggen
Marknadsundersökning?
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
"62-åring åt upp sin bokföring"
[color=red][size=10pt]"62-åring åt upp sin bokföring"[/size][/color] Kategori: Off Topic |
|||
Anställningsintervju
[color=orange][size=10pt]Chefernas mardrömsintervjuer[/size][/color] Kategori: Allmänt |
|||
liknande sajt för föräldrar
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
bostadsförmedling (student)
Jag plugade tidigare i Jönköping och där (så vitt jag erfar) fanns det ingen sida som förmedlade bostäder, rum hos privata hyresvärdar, alltså sådana som inte bedriver hela uthyrningsverksamheter. Kategori: Affärsidéer |
|||
SV: Söker webb-designer för mindre uppdragMojo, vad tar du (typ) för att utforma en logga - frågar av intresse/behov, inte för att jag är nyfiken. Kategori: Off Topic |
|||
En sjö av e-butiker.
Nästa steg för mig och mina bolagsmän är att hitta en passande e-butikslösning för vårat företag. Kategori: E-handel |
|||
Starta företag på distans
Hej Kategori: Allmänt |
|||
missat kravet på CE-märkning
Mitt blivande företag skall innehålla handgjorda leksaker i främst trä- och textilmaterial. Produkterna är planerade att säljas via hemsida och i miljöer för lite robusta hantverk. Upptäckte nu till min fasa att jag missat CE-märkningen, vilket ju är ett krav för att få sälja leksaker. |
|||
Söker webb-designer för mindre uppdrag
Eftersom jag vet att det finns en del webbdesigners på forumet... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Pressmeddelande: Lansering av ny webbplats för företagare
Pressmeddelande 24 september 2007 Kategori: Nyheter |
|||
SekretessavtalJag vill hålla min nya affärsidé hemlig. Men jag kommer att behöva berätta den för ett antal personer som skulle kunna utnyttja den för egen vinning. Är det vanligt att idéer skäls trots sekretessavtal? Finns fler sätt att skydda sig?Jag hade tänkt skriva mitt sekretessavtal enligt den här mallen: Kategori: Juridik forum, affärsjuridik, företagsjuridik |
|||
Reklamkostnader i allmänhet
Jag håller på att planera ett företag och räknar på en budget. Därför behöver jag skapa mig en allmän uppfattning om kostnader för marknadsföring. Jag är inte ute efter några exakt siffror - bara ungefär. För tillfället har jag ingen aning om prisnivåer. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Artikelnummerraderat Kategori: Allmänt |
|||
E-handelsstatistik
Hej alla, Kategori: E-handel |
|||
PR - Kostnadseffektiv marknadsföring för små företag eller bara onödig exponerin
Tänkte höra hur forumets deltagare ser på PR som en marknadsföringsmetod främst för små och nya företag med begränsade resurser. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur bokföra trängselskatt
Hej |
|||
Hur bokföra förseningsavgift till Skatteverket
Hej |
|||
Hur bokföra etc?
Jag och en vän driver idag en portal på nätet (www.fotointresse.se) som går heöt ur egen ficka idag! |
|||
Hur fungerar kontakt med kändisar?
Jag har en affärsidé där jag behöver anlita ett par kända svenska personer som t ex artister, idrottsmän eller TV-profiler. Jag vill inte avslöja idén men det handlar om ett långsiktigt arbete. Kategori: Allmänt |
|||