Knapp

2360
37
ca. 1832 st fördelade 582 vita, 329 olika färger, 234 bruna och beige, 129 mest tygknappar, 286 svarta, 272 grågröna och svartaFrån 1940 talet och fram till slutet av -80talet.  Minst 12000:- eller bud. Som företagare  kan man köpa som korttidsinventarie  för hlavt basbelopp. Detta är en unik samling, mycket spännande . Snittpris vid 12´ är 6.55.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
758
1
[quote author=lars arenander link=topic=4903.msg23723#msg23723 date=1232742747][br]Detta är en unik samling[/quote][br][br]Detta betvivlar jag icke :o[br]Finns säkert inte fler än du Lars som har samlat på knappar :mrgreen:
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
2360
37
:D :DKnäppt, men det tillhörde min mamma som säkert hade nytta av dessa under sin livstid. Rensar ut lite gamla saker undan för undan. Såg att jag har lite skrifter och böcker från 1700  och 1800 talet som kanske kan vara intressant för någon. Originalfoton på kråkindianernas hövding son och medicinman med flera (fast de ska jag behålla) samt lite brevväxling från USA. Ang. knapparna så kollade jag runt lite vad sådana kostar. och den  som saknar kanske ett flertal hittar kanske det bland mina. Det ska bli intressant att följa hur knappintresset är i Sverige. :bravo :LOOOL.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.