Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 16 år sedan
Medlem
22

Baby grossist.

Leter efter fler babygrossister till mitt nystartade e-handel butik, är redan i kontakt med babygrossisten.nu så dem behöver ni inte namnge🙂..

Inom babyartiklar: Kläder,nappar,barnvagnar,möbler,mm(ni kanske förstår!)

Verkar väldigt svårt att hitta grossister inom detta ämne eller så letar jag på fel ställen.
Mvh David Holm
Entreprenör på tillväxt..!
Nykomling
1
Hej

Söker du fortfarande efter grossister?

Jag driver ett företag och är distributör för ett par barnprodukter, ex barnvagnar. Jag har även ett eget varumärke. Jag söker återförsäljare.

Beskåda produkterna på meedicon.noxshop.se
På sidan finner du mer information under meny kundtjänst-->vill du bli återförsäljare?

Hälsningar
Mia
Engagerad medlem
456
4
Hej!
Jag drev tidigare en webbutik inom barn. Bland annat såldes där barnvagnar av Teutonia,Hartan, Quinny, Phil and Ted, och allt vad dom nu heter ;-). Även tillbehör till dessa såldes.

Har du någon kalkyl att delge mig så kan jag återknyta min kontakt från EU-land och kanske få till ett smidigt avtal.
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.