WinBas

3
Hej
Har testat Winbas lite men har nu fastnat i bokföring när man ska registrera ny verifikation
Efter ha valt lämliga konton med mm så trycker jag på spara och en ny rad kommer men dom är blanka.
Om jag går ur och ej har aut inställt på uppdatera verfikation så fungerar det andra gången jag provar på samma verfikation raden läggs till och text och siffror syns.
Vill gärna ha kontakt med användare eller andra som kan hjälpa till.

mvh
Peter
305
5
Har det inte med att du måste trycka i en annan ruta för att texter och sådant ska uppdateras?[br]Jag testade att lägga till en faktura och det fungerade fint. Behövde inte gå ut ur registreringen och in igen.[br]Testa alltså helt enkelt att markera någon annan ruta när du redigerat klart allt och sedan tryck på spara.
3
Tjenare[br]Det är bara när jag ska registrera en verifikation direkt i bokföring som problemet kommer.[br]Kan du prova i demoföretaget om det är lika för dig om du registrerar en ny verifikation direkt i bokföring.[br]När jag ska regga en ny så räcker det att man trycker på återställ en gång direkt när man har fått upp en ny verifikation så fungerar det.[br]Men då måste man ta fram den igen manuellt.[br][br]//Peter[br]
3
Är det någon här som använder bokföringen i Winbas.[br]Vore intressant om ni ville registrera en verifikation direkt i bokföring.[br][br]//Peter

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.