Senaste inläggen
Jag har betalat för mycket?
Hej, |
|||
Hjälp med att starta eget företag
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Söker revisor/redovisninghjälp.
Hej, |
|||
Gratis marknadsföring och gerillamarknadsföring
Att marknadsföra sitt företag ska inte behöva kosta en massa pengar! Vi startar en tråd där vi kan brainstorma fram idéer till hur man kan marknadsföra sitt företag gratis eller näst intill gratis. Idéerna får gärna vara galna, lånade, för offline och online-marknadsföring, ja vi kör på så ser vi vart det leder 🙂 Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
handla på postförskott som enskild firma
Hej alla. |
|||
Hitta grossist som säljer material för att skapa väggvinyler
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sälja smycken till butiker.
Hej, undrar om det finns någon/några resande säljare med egen F-skattsedel här på forumet som är intresserad av att ha fler produkter med sig på visningar? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Lettland (Handla från Lettiskt bolag och sälja i Sverige) Eu bidrag???Eu bidragsjungeln är lite rörig. Finns det någon här som vet vilken typ av eu bidrag man kan söka??? Att stötta de baltiska länderna har jag hört att det ska finnas något med, men har ej funnit något. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Malmö - Ekonomiskt kunnig
Hejsan! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
två företag?hej, vill fråga om hur sköter man bokföring när man har två enskilda firmor- jag menar i två olika områden- ska man bokföra all tillsammans eller för sig? |
|||
Anställa personal - fråga om skatt, arbetsgivaravgifter och försäkringundrar lite ang anställning personal, jag driver firman själv men behöver anställa en tjej på timmlön( det bli min första anställd), är det A- skatt och arbetsgivareavgifter som jag betalar el.ngt annat också? läste ngt om försäkring?-är det absolut nödvändigt?( vilka slag av dom i så fall?) Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Del i lokal i Södertälje
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hitta en tillverkare
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokför man kundförlust?
Hej och tack för en bra forum. |
|||
enskild firma - hur göra med moms?
Hej! |
|||
Pastavagn
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Flera förslag på webbaserad affärsidé
Hejsan, är ny här då jag hittade forumet idag. Har hängt på flashback med mer eller mindre seriösa personer tidigare, får hoppas man får vettigare svar här. Kategori: Affärsidéer |
|||
fel beräknat faktura
Hej! |
|||
Hur upskatta omsättning så man vet för försäkring?
Är min omsättning alla pengar som kommer in? Dvs både för jobb och material. |
|||
Humor med Gary Larson :)
Stötte på denna http://www.wulffmorgenthaler.com/top10.aspx :mrgreen: Kategori: Off Topic |
|||