Senaste inläggen
Moms vid representation??
Hej! |
|||
Internetentreprenör som partner för webbsuccéKonceptet som är en webbaserad tjänst är tämligen unik och vi har erhållit utmärkt respons från branschen och tilltänkta kunder samt vunnit en stor utmärkelse som en av de större potentialerna. Således finns mycket goda odds för att lyckas bli en av de nya internetsuccéerna. Modellen genererar en utomordentlig kundnytta med kostnadsbesparingar och... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Dina erfarenheter av direktreklam, Posten Klimatekonomisk DR vara eller icke var
Jag har lite erfarenhet av DM till hushåll då jag arbetade med en lokal kampanj som distribuerades av Svensk Direktreklam. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Erbjuds / Formsprutning plastdetaljerOm någon har en plastdetalj som behöver tillverkas vill jag gärna få chansen att räkna fram ett riktigt bra pris Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Semesterlön på föräldrapenning
Hej, Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Betala lön till norrman/japan
Hej! Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
För många idéer, för få eller lagom?
Jag är väldigt nyfiken på hur er andras situation ser ut i ert företagande eller blivande företagande så jag hoppas ni vill kryssa i min lilla undersökning och gärna kommentera era svar. Kategori: Affärsidéer |
|||
Stiger räntan mer nu?
Hej Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
vad för filformat och program för Produktblad etc?
Jag ska trycka ett produktblad som består både av text och bilder och logotype. I vilket fil-format önskar tryckerier ett sådant tryck? Kategori: E-handel |
|||
Säljombud
Vi söker nu seriösa och duktiga säljombud till våra webblösningar |
|||
Obeståndsjurist söker samarbetspartnerJag är en välmeriterad affärsjurist som lyckats med både rekonstruktioner,avveckling och nystartande-har bla 2 flygoperatörer som merit.Nu önskar jag nå högre nivåer och kontakt med en driftig ekonom med finansiella kontakter.Alla förslag välkomna ! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tyggrossist för quilttyger m.m. sökes!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tobakförsäljning
Hej! |
|||
Återförsäljare / frilansande telemarketing
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
bokföra återbetalning?
hej! |
|||
Hur kontera blandad moms samt fråga på momskontroll?
Hej, |
|||
Lämnar inte ut bokföringen
Hej |
|||
Kontorslaserskrivare laserbase MF8180C för den som funderade på att skaffa detEn utav bloggarna funderade på att skaffa en kontorsskrivare istället för att gå till tryckeri,min skrivare till salu är mycket avancerad multiskrivare laser canon värde 12000kr,säljes för minst 5000kr(nästan ny) ring 0737001637 mvh Skrivare :nicka Kategori: Till salu |
|||
Fel inbetalning - hur göra?
Hej |
|||
Nation Branding
The ICD Academy for Cultural Diplomacy and Nation Branding in a Globalized World (Berlin, 25th July – 1st August 2010) Kategori: Allmänt |
|||