Senaste inläggen
Starta eget vid sidan om heltidsjobb?
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Samarbete programmerare
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
360vision.se
Hej Kategori: Feedback |
|||
Är detta lagligt ?
Hej. |
|||
Designa underkläder
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Vart kommer din röst hamna i höstens val?
Valet närmar sig och det hade varit intressant att se hur vi företagare kommer att rösta. Kategori: Off Topic |
|||
FakturanumreringJag inser att jag gjort fel med mina fakturanummer, då jag ändrat en ställsiffra för månaden (t.ex. 9101 för första fakturan i en månad och 9201 för första i nästa). Nu har jag hållit på ett antal månader och det finns en del glapp då jag inte haft 99 fakturor per månad. Det har inte inkommit några pengar som inte går att hänföra till någon faktura... |
|||
Stor parti massiv ekparkett säljes!
Hej, Kategori: Till salu |
|||
Affärspartner sökes till skivbolag
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Driva företag i MonacoJag har en tanke som jag knådat på ett tag.. Som vi alla vet så har ju Sverige nästan orealistiskt höga skatter, vilket får en annan att börja överväga om att kanske starta utomlands. Så vitt jag vet så är Monaco helt skattfritt, men jag vill och måste bo kvar och driva mitt företag i Sverige. Då har jag tänkt så här - Kan det vara möjligt och inte... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
starta upp ett till ab för att minska skatten....
hej har lite funderingar, om man har ett hyfsat lönsamt företag och man skulle vilja kunna ta ut mer pengar till 20% beskattning. |
|||
Frustrerad
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Starta eget företag inom foto?
Hej på er! Kategori: Affärsidéer |
|||
Löne och skatteutbetalning
Fråga om hur jag bokför när jag har betalat skatt och arbetsgivaravgift för min enda anställda. Jag tror jag vet men vill gärna kolla lite. Nybörjar tveksamhet.... |
|||
Bokföring vid Import Visma enskild firma
Skall bokföra ett varuinköp från Kina |
|||
Hur gör man?
Hej, |
|||
Behöver hjälp att hitta grossist, för bla House Doctor o Madame stoltz!!Häller på att utöka mitt sortiment o skulle behöva lite hjälp med med nya grossister./ tiger :nicka Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Företagskonto.
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Att ge ut bok
Jag planerar att ge ut en bok då det inte finns någon på svenska om spelet go, som är vad mitt företag till största delen handlar om - att sälja utrustning och böcker om just go. Kategori: Allmänt |
|||
Skjuta på skatt och arbetsgivaravgift?
I min bransch har vi otroligt mycket jobb på sommaren, jobb som vi får betalt för efter ett par månader, dvs på hösten. För att klara av allt extra jobb har vi tagit in lite folk och sagt att de får betalt när vi får betalt, dvs efter sommaren. |
|||