Senaste inläggen
Hitta finansier
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Frågor om import
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Investera i skog
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Investerare sökesJag planerar att starta en lokal nyhets-nät-tidning i en mindre stad i Finland. Den kommer att drivas av mig och baseras helt på annonsintäkter. Det är en i Sverige beprövad affärsverksamhet och jag vill nu ha lite ekonomisk hjälp att starta detta. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur bokföra en årsfaktura som delbetalas med autogiro månadsvis?
Jag har precis köpt en försäkring till min enskilda firma (redovisar enligt fakturametoden) och ska betala månadsvis med autogiro. Har även fått ett papper rubricerat Faktura där alla dessa kommande betalningar är uppradade. |
|||
Starta företag - åt min Son
|||
Söker någon med oscommerce erfarenhet
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Dansk bokföring-hjälp !
Hej! |
|||
Investera i fastigheter
Jag har surfat runt och läst hit och dit, läser just nu också en bok av Donald J Trump och Robert T Kyiosaki, vilka för er som inte vet, är två snuskigt rika investerare som rekommenderar att investera i fastigheter. Kategori: Allmänt |
|||
Foto, t.ex. vykort
Jag älskar att fota och jag är rätt så bra på det. Jag har funderat fram och tillbaka hur jag ska kunna tillvarata detta i en affärsidé, och jag har börjat spåna i de här riktningarna ungefär: [li]Ut och fota bl.a. långtradare på vägar (snygga bilder), och skicka sen reklam till åkeriet där de erbjuds att köpa en canvasförstoring av... Kategori: Affärsidéer |
|||
Skyltfönsterpilar
Fick en galen idé som kanske kan funka... Kategori: Affärsidéer |
|||
Starta en community om...ja, vaddå?
Jag har lite funderingar på att starta ett community, dels som en kul grej men också som en sorts kompetensutveckling. Kategori: Affärsidéer |
|||
Sälja skräddarsydda datorlösningar, installera och underhålla?
|||
Godis och drycker
Är det någon här som har företag inom godis/fika-branschen? Kategori: Off Topic |
|||
Sponsringsfråga
Hejsan! |
|||
Hur bokför jag obetalda faktorer och förlust på kundfordringar?
Jag har några kundfordringar som inte är betalda och dessa har gått upp till kronofogden som gjort utmätningar och konstaterat förlust för vårt företag. jag undrar om hur bokför jag dessa förluster? |
|||
hur bokförs varuförlust?
Hej. Jag har förlorat en del varor p g a fuktskador på min lager, jag undrar hur jag gör bokföringen. jag är väldigt novis vad gäller bokföringen och köpt därför Unicells bokföringsprogram men problemet är att jag vet inte var och i viken konto jag ska registrera det. |
|||
AB tankar och fragor?
Hej, |
|||
Msn?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Köpa bil eller leasa?
Hej! Kategori: Inköp |
|||