Senaste inläggen
Redovisningsfråga
Hej, |
|||
Affärer i Polen?
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Partner/investerare
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ingår momsen i preliminärskatten?
Hej! |
|||
Investerare/ev. affärspartner sökes till stort och unikt projekt!
|||
Bokföringsprogram med OCR
Jag kommer byta system för hantering av hyror/försäljning och kundfakturor. I och med det funderar jag även på att byta bokföringsprogram (från SPCS) - det jag behöver/vill ha är: |
|||
Hur blir man Affärsängel?
Har investerat på börsen ett tag men tycker det skulle vara kul prova investera i ett tidigare skede och försöka medverka till att förbättra företaget man investerat i. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Måste man ha en disclaimer?
Någon som har koll på detta med en disclaimer på en hemsida? |
|||
ang kontantbetalning i en likviditetsbudget
Hej! |
|||
momsredovisning var 3e månad eller 1 gång per år?
Jag har just registrerat mitt företag och har valt att ha momsredovisning var 3e månad.. men jag är heeelt förvirrad när det gäller bokföringen och allt sånt... och jag har verkligen inte råd att ha revisor... |
|||
Samarbetspartner till spännande internetprojekt sökes
|||
Butikslokal och affäröverlåtelse
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Rådgivning inom produktion och design av produkter/lösningar?
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
nollställa momskontona?
Hej alla! |
|||
Moms vid representation??
Hej! |
|||
Internetentreprenör som partner för webbsuccéKonceptet som är en webbaserad tjänst är tämligen unik och vi har erhållit utmärkt respons från branschen och tilltänkta kunder samt vunnit en stor utmärkelse som en av de större potentialerna. Således finns mycket goda odds för att lyckas bli en av de nya internetsuccéerna. Modellen genererar en utomordentlig kundnytta med kostnadsbesparingar och... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Dina erfarenheter av direktreklam, Posten Klimatekonomisk DR vara eller icke var
Jag har lite erfarenhet av DM till hushåll då jag arbetade med en lokal kampanj som distribuerades av Svensk Direktreklam. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Erbjuds / Formsprutning plastdetaljerOm någon har en plastdetalj som behöver tillverkas vill jag gärna få chansen att räkna fram ett riktigt bra pris Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Semesterlön på föräldrapenning
Hej, Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Betala lön till norrman/japan
Hej! Kategori: HR - Personalfrågor |
|||