Senaste inläggen
Ska köpa kassaregister, men behöver råd och tips!
Jag har ett ganska litet företag. Har en webbshopp med produkter som är relaterade till den japanska subkulturen. 😛 I snitt en gång varje månad åker jag nånstans i Sverige eller Danmark på ett "konvent" (ungefär som en mässa) för personer som är intresserade av japansk kultur och subkultur. Kategori: Inköp |
|||
Söker ungdomar till nytt jobb projekt- allt betalt!
Tanja, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Svensk butik . .. . i Japan?
Jag har just nu en webbshop i Sverige där jag säljer saker som är relaterade till den japanska subkulturen (anime, manga, cosplay, lolita, visual-kei m.m...) Kategori: Affärsidéer |
|||
Mina anställda har nystartsjobb
Hej! |
|||
Brott mot upphovsrätt > Till VILKEN instans/myndighet vänder man sig till?
Har läst och sökt i ett flertal olika forum + "googlat" och kan inte hitta vilka/vem instanser/myndigheter som har hand om detta? Kan man ens lämna in en anmälan någonstans utan att först kontakta advokat och sätta igång en stämmingsprocess? |
|||
Söker kompanjon/partner - erotikleksaker
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
kosmetikabutiken.se mfl
KANON TOP DOMÄN kosmetikabutiken.se
Kategori:
Till salu
|
|||
Fråga ang. Lagring av vinter/sommardäck som tjänst.
Hej. Kategori: Affärsidéer |
|||
Handelsbolag, dubbla EF eller Frilansfinans?
Hej, jag skulle vilja höra lite med er om vad ni tycker är lämpligast val för mig och min fru. |
|||
Moms vid inköp utomlands
Hur hanterar jag bokföring och momsredovisning vid köp av varor och tjänster när jag är på tjänsteresa i a) ett EU-land, b) utanför EU? |
|||
Skatt vid avgångspremie/avgångsvederlag/engångsbelopp
Hej, vi har äntligen blivit av med en person och kommit överens om 5 månadslöner. |
|||
Körjouranl - hur noga?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Bytt idé !
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Ambulerande försäljning
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Vilande Aktiebolag & Revisor
Hejsan, |
|||
Ensamrätt
Hej! |
|||
Hitta finansier
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Frågor om import
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Investera i skog
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Investerare sökesJag planerar att starta en lokal nyhets-nät-tidning i en mindre stad i Finland. Den kommer att drivas av mig och baseras helt på annonsintäkter. Det är en i Sverige beprövad affärsverksamhet och jag vill nu ha lite ekonomisk hjälp att starta detta. Kategori: Affärsidéer |
|||