Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 14 år sedan

Utvecka streaming sajt?

Godagens.
Jag håller på att planerar en sajt där du streamar materialet efter att du betalt för det.(Spotify & grooveshark) Jag har problem att finna någon som kan hjälpa mig med det praktiska att utveckla den. Vad är det jag söker efter (programmerare, Webbdesigner)? Jag har ide´n men inte kunskapen att förverkliga. Kan ni snälla ge mig tips på hur jag skall komma i kontakt med företag eller privatpersoner som har kompetensen till detta.
Tack
Jag har tidigare varit i kontakt med en mycket kompetent webbyrå (Welcom Web). Sitter i Göteborg. De kan säkerligen hjälpa även dig!
Företagsvärdering just nu endast 4295 kr. Läs mer på www.foretagsvardering.org/bestall
Hej! Om du kontaktar killarna på Youknowwhat AB (youknowwhat.se) så kan de nog hjälpa till!
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: