Senaste inläggen
Kunder innan start
Har en ide som jag skall dra igång som jag vet behövs hos dom flesta, både privat och hos företag. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
bokföring och skattedeklaration stämmer inte
Hej, jag har köpt in varor från England och uppgett mitt VAT-nummer så leverantören har inte lagt på någon moms. Det bokförde jag så här: |
|||
Söker TM Byrå
Vi söker nu en TM byrå som kan ta sig hand om en av våra produkter och har möjlighet att sätta 1 eller flera säljare på det. Vi har utarbetat en bra pitch som visar sig fungera och behöver nu expandera. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vilka lagar gäller vid försäljning via hemsida?
Jag kommer att sälja produkter på en hemsida. Kategori: Off Topic |
|||
kassa vid försäljning hemma...???
vet inte redigt vad jag skulle lägga denna tråden , men håller på att starta upp en e - handel och kommer då så klart sälja saker på den. Kategori: Allmänt |
|||
Sälja företagsnamn, domäner och logotyper
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Säkerhet för lån köp fastighet
Hej |
|||
Leverantör som snabbt får igång bredbandet?
Hej! Jag har precis kommit över den lokal jag suktat efter 🙂 och skulle vilja komma igång med bredband där redan om 1 vecka. Jag vill inte ha mobilt då det går för segt för min verksamhet, utan behöver antagligen ett adsl-abonnemang. Kategori: E-handel |
|||
Letar partner som kan programmering, web
Hej på er! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Flera EF/HB/KB till ett AB. Apportegendom?
Vi är några företag/personer inom samma verksamhetsområde |
|||
Söker grossist / återförsäljare restaurang, hotell
Hej allihop. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
IT, sälj och affärsrelaterade domäner till salu
advokatfirmor.nu Kategori: Domäner till salu |
|||
Kundunderlag för närbutik
Jag har alltid drömt om att driva en egen liten när-/jourbutik i området där jag bor. Kategori: Affärsidéer |
|||
Marknadsföra språkresor
God eftermiddag! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Starta AB men har ingen styrelsesuppleant?Om man ska starta AB men egentligen bara har sig själv, hur ska man lösa det här med att ha två personer i styrelsen alternativt en i styrelsen och en suppleant? |
|||
Lansera nytt varumärke/produkt
Hej. Kategori: Affärsidéer |
|||
Förening för enskilda firmor?
För drygt ett halvår sen gick jag på en "starta eget" kurs i lite drygt en månad. |
|||
verifikationsserier mm
Hej, |
|||
Övertag av lager från annat företag m.m
Hej på er! Kategori: Inköp |
|||
bökföra köp med kreditkort
Hej, jag har suttit och försökt att komma på hur man bokför ett köp med ett kreditkort som är kopplat till ett företagskonto som senare betalas via en faktura. Jag använder faktureringsmetoden. Kan någon hjälpa mig med detta? Kategori: E-handel |
|||