Senaste inläggen
Telefonlistor
Är ni i behov av telelistor? Kontakta gärna mig då. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Söker folk som jobbar med tillverkning av skor
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Spotify
Tjenare. Kategori: Affärsidéer |
|||
Söker partner/företag-Kunskapsområde programmeringJag söker för nuvarande en programmerare som vill delta för att starta en helt ny webbaserad tjänst som inte finns på marknaden. Mina krav och förväntningar är att du ska bygga upp det här programmet som är revolutionerande för två stora marknader. Din lön kommer inte att vara pengar utan % av företaget/inkomsten, alltså du ger dig in i det här spä... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
att öppna en butikHejsan, jag ska nu till vintern öppna en tv-spels butik, och jag undrar vad detta kan komma att kosta? om det kanske är någon som har gjort något liknande så skriv gärna ett inlägg :cheer: Räkna gärna med alla fasta kostnader också. tack på förhand! Kategori: Inköp |
|||
moms vid importOm jag importerar en vara som går igenom tullen så kommer inte momsen automatiskt. Kan jag bokföra denna vara utan moms för att sedan betala in full moms vid försäljning eller hur ska jag enklast göra? |
|||
Namnförslag till produktutv. & design företag
Hej och tack på förhand! Kategori: Allmänt |
|||
Renoveringsprojekt som företag
Hejsan. Kategori: Affärsidéer |
|||
Blåst på alla pengar när företaget avbryter tjänst
Jag är precis nyutexaminerad och har valt att under sommaren lägga lite extra krut på frilans uppdrag inom webbdesign, programmering och seo. Jag har och har haft en del uppdrag där alla fungerat felfritt, kunden liksom jag är nöjd. |
|||
Lekplatstillverkare söker säljare/återförsäljare
Rudeco A/S är en dansk firma som tillverkar lekplatser i olika stilar och storlekar. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tips på bra bokningssystem sökes
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Inköp av bil till AB
Hej |
|||
Sponsring?
Hej, |
|||
Bokföring Bifirma - Hur göra??
Hej! :cheer: |
|||
Flera småutgifter på en verifikation
Jag kommer i min nystartade verksamhet ha många småutgifter. Jag undrar därför om jag för enkelhetens skull kan lägga ihop flera kvitton och skapa en verifikation för detta. Eller måste varje kvitto komma i en ny verifikation? |
|||
Hjälp, Köpa bilen i EF?
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Kunder innan start
Har en ide som jag skall dra igång som jag vet behövs hos dom flesta, både privat och hos företag. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
bokföring och skattedeklaration stämmer inte
Hej, jag har köpt in varor från England och uppgett mitt VAT-nummer så leverantören har inte lagt på någon moms. Det bokförde jag så här: |
|||
Söker TM Byrå
Vi söker nu en TM byrå som kan ta sig hand om en av våra produkter och har möjlighet att sätta 1 eller flera säljare på det. Vi har utarbetat en bra pitch som visar sig fungera och behöver nu expandera. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vilka lagar gäller vid försäljning via hemsida?
Jag kommer att sälja produkter på en hemsida. Kategori: Off Topic |
|||