Senaste inläggen
Telefonförsäljare/mötesbokare – Mindre uppdrag!
Inför hösten har vi volym för ett mindre uppdrag inom försäljning, mötesbokning eller kundservice. Därför vänder jag mig till er företagare på Företagande.se för att komma in kontakt med några mindre företag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Iden för datorbatterier (laptop batteri)
Iden handlar om strömförsörjning för datorbatterier Kategori: Affärsidéer |
|||
Spara underlag? Arkivera direkt?
Jag redovisar åt ett taxi företag. Varje dag körs bilen två pass. Detta innebär att verifikationen är dels kontantkvitton och kundkrediter samt en sammanslagen verifikation sk. körrapport. En sån här bunt utgör alltså ca 3 cm hög papper, vilket inte alls får plats i min prydliga pärm. |
|||
Starta eget bidrag och A-kassa.
Hejsan. Kategori: Allmänt |
|||
Hjälp med att Moms, E-Butik, Hobbyverksamhet
Hej |
|||
Hyr din webbutik hos Starweb.se
Starta e-butik på nätet? Kategori: Till salu |
|||
Webbutik med dator- och mobilkomponenter (iPhone)Bolaget har funnits sedan 2009 och är verksamt inom e-handel sedan hösten 2010. Webbutiken säljer i dagsläget reservdelar till bärbara datorer, stationära datorer och till mobiltelefoner (framförallt till iPhone.) Nätbutiken var en av de första i Sverige att erbjuda reservdelar till iPhone direkt till slutkund. Bolaget har tidigare bedrivit reparat... Kategori: Till salu |
|||
Bokföra resa för research till resguide?
Jag har en enskild firma vid sidan om mitt vanliga jobb där jag driver en del webbplatser. Jag har nu börjat skriva reseguider på nätet från resmål jag har besökt. Jag tjänar sedan pengar på annonser i reseguiderna. |
|||
"Coffice" - kafékontor i Sundsvall
Jag har sneglat på www.coffice.coop ett tag nu och skulle gärna ha något liknande i Sundsvall, vad jag skulle vilja veta först är dock om det finns någon mer än jag som är intresserad av detta innan jag går in för mycket. Kategori: Affärsidéer |
|||
Kan jag göra något?
Jag har stött på ett problem och undrar om jag kan göra något eller bara ska finna mig i det som skett! Kategori: Off Topic |
|||
Många namn till bra priser
Sänker priset på alla mina domännamn. Önskat pris finns efter själva domännamnet. Kategori: Domäner till salu |
|||
Tillstånd när man säljer från en husvagn?
Jag hade tänkt mig att sälja mat från en husvagn. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vem har en bra exportidé?
Varför så mycket frågor och erbjudanden Kategori: Allmänt |
|||
Registrera gratisarbete?
Jag äger en enskild firma, och någon ska göra lite grafik till oss i utbyte mot att hon får skriva det på sitt CV. Hon kommer inte få någon betalning alls för detta. Ska jag på något sätt ändå bokföra detta eller registrera det som ett arbete? Timanställd eller hur gör jag rent juridiskt och bokföringsmässigt? |
|||
Bokföra Aktiekapital
hejsan! |
|||
behöver hjälp snnabbt.......
min hjärna funkar inte , försöker komma på vad den klisterlappen heter som man sätter över typ adressen som man ska skicka ett paket till... Kategori: Inköp |
|||
Lämplig bolagsform Internet hostingbolag
Jag har sedan en tid startat ett "hobbyföretag" som har vuxit kraftigt på senare tid. Företaget är helt Internetbaserat och säljer hostingtjänster i 6 olika datacenter i Europa och Nordamerika. |
|||
Hjälp med moms på firmabil
Har en ny startad firma. |
|||
Utvecka streaming sajt?
Godagens. Kategori: E-handel |
|||
Starta Gym - hur skulle ni räkna ut lönsamheten?
Gym - hur skulle ni räkna ut den potentiella lönsamheten?? Kategori: Affärsidéer |
|||