Senaste inläggen
Faktura, skriva i moms eller inte på ett inköpt kvitto.
Vi har sålt en omklädning av ett par stolar som jag nu ska göra en faktura på. |
|||
Sälja saker utan företag
Hej,
Kategori:
Allmänt
|
|||
ABB söker en Säljare lågspänningsprodukter i Sollentuna.
Att jobba på ABB innebär att du har över 150 000 kollegor i cirka 100 länder, tillgång till ett stort utbud av olika karriärvägar och får arbeta med teknik som ligger i den absoluta framkanten. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Folksam söker en Företagsrådgivare i Stockholm
Folksam söker företagsrådgivare - dina råd gör att företag växer och mår bra! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Låta skulder gå till KronofogdenÄr det bättre att låta skulder hos inkassobolagen gå till Kronofogden än att ha avbetalningsplaner hos inkassobolagen? Kategori: Allmänt |
|||
Nolla konton-enskild firmaKan någon vänlig själ tänka sig att hjälpa mig med slutverifikaten för att jag ska kunna nolla kontona i SPCS? Jag vill så gärna göra det här "själv" och eftersom jag har en enskild firma utan anställda vet jag att det eg. är så enkelt (föregående år ca 5-7 slutverifikationer) men i år kan jag verkligen inte begripa hur jag ska nolla ex.vis momskon... |
|||
kundfordring - kontantmetoden
Jag använder mig av kontantmetoden. |
|||
Underskott nystartat handelsbolag som lagts ner - kvitta
Hej, |
|||
Skaffa revisor tillfälligt - omsättningen strax över 3 miljoner
Hej, |
|||
Jobba Hemifrån!! Tjäna upp till 2000-5000 kr/dagVill du få valuta för din tid när du jobbar? I så fall är du rätt person vi söker, vi erbjuder 2000-5000 kr/dag för rätt person, PM.a för mer information Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Provisionssäljare sökes SverigeSöker en eller två provision säljare som ska besöka befintliga kunder och bearbeta nya. Du ska vara van att jobba självständigt och vara resultatinriktad. Kunder består av klädbutiker, kiosker, skohandlare mm. Produkterna är skinn med bra marginal för butikerna, såsom plånböcker, korthållare, mobilfodral etc. Bra exponerat i butik så säljer dessa p... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokför jag ett privat lån in i ett HB
Jag undrar följande: |
|||
Pokersida söker delägare
Jag har en kontakt som har en pokersida och för att sprida ägandet vill han nu sälja andelar i detta. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Investerare sökes import bilar
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföring av utlägg för kund som saknas på faktura i AB
Hejsan, |
|||
Bokföring av inventarier under 10 000:-
Hej, |
|||
Lamagroup söker Telemarketinguppdrag
Lamagroup är ett nyöppnat, innovativt och vasst säljföretag som primärt riktar sig till Svenska företag. Vi har även nordisk språkkompetens. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Resebyrå söker mentorHar blivit godkänd for ett mentor genom Trygghetsrådet (Malmö) men dem har ingen inom resebyrå branchen. Krav är aktivt arbete vid att driva resebyrå inom de senaste 2-3 år. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
E-handel – Omsättning, +150.000kr/månTill försäljning är en unik e-handelsgalleria med två populära webbbutiker och en prenumerationstjänst. Verksamheten är inriktad på försäljning av hygien, intim och skönhetsprodukter och har en kundstock på cirka 8000 kunder (varav 300 är aktiva prenumeranter via vår prenumerationstjänst Rakbladsklubben.se). Vi har en stor del återkommande kunder v... Kategori: Till salu |
|||
Bokföra fakturor, inbetalningar osv
Hej alla företagare! |
|||