Senaste inläggen
Billig kortbetalningsmetod
Vilken kortbetalningsmetod är billigast och enklast för ett nystartat företag som bedriver försäljning genom webbsida över hela världen? Kategori: E-handel |
|||
Kan ersättning bokföras som annat än lön
Har fått en fråga från en kund och undrar om någon har ett tips på hur man kan göra. |
|||
[deleted][deleted] Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Fastighetsbyrån söker en Franchisetagare Frankrike
Lediga tjänster Kategori: Allmänt |
|||
Utveckla pappas firma
Jag funderar på att engagera mig i min pappas måleriverksamhet som idag bedrivs som enskild firma. Han har drivit företaget i över 30 år och har skapat ett starkt varumärke lokalt. Under de senaste 10 åren har han inte aktivt marknadsfört sin verksamhet, men ändå fått tacka nej till väldigt många stora arbeten på grund av tidsbrist. |
|||
Modell för säljare?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Uppstart av nytt klädmärke - Lite frågor.
(Visste inte vart jag skulle posta tråden) Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Räntefördelning förbryllar
Hej |
|||
Fakturera mellan egna AB
Hej, |
|||
E-handel söker skräddare i EU alternativt i Asien!
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Wordpress kunnig personSöker en kunnig person på wordpress. Gärna en yngre person som vill ingå i vår ledningsgrupp ev styrgrupp dock inget krav. Du ska bo i stockholm och är du intresserad så kontakta gärna mig Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Faktura, skriva i moms eller inte på ett inköpt kvitto.
Vi har sålt en omklädning av ett par stolar som jag nu ska göra en faktura på. |
|||
Sälja saker utan företag
Hej,
Kategori:
Allmänt
|
|||
ABB söker en Säljare lågspänningsprodukter i Sollentuna.
Att jobba på ABB innebär att du har över 150 000 kollegor i cirka 100 länder, tillgång till ett stort utbud av olika karriärvägar och får arbeta med teknik som ligger i den absoluta framkanten. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Folksam söker en Företagsrådgivare i Stockholm
Folksam söker företagsrådgivare - dina råd gör att företag växer och mår bra! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Låta skulder gå till KronofogdenÄr det bättre att låta skulder hos inkassobolagen gå till Kronofogden än att ha avbetalningsplaner hos inkassobolagen? Kategori: Allmänt |
|||
Nolla konton-enskild firmaKan någon vänlig själ tänka sig att hjälpa mig med slutverifikaten för att jag ska kunna nolla kontona i SPCS? Jag vill så gärna göra det här "själv" och eftersom jag har en enskild firma utan anställda vet jag att det eg. är så enkelt (föregående år ca 5-7 slutverifikationer) men i år kan jag verkligen inte begripa hur jag ska nolla ex.vis momskon... |
|||
kundfordring - kontantmetoden
Jag använder mig av kontantmetoden. |
|||
Underskott nystartat handelsbolag som lagts ner - kvitta
Hej, |
|||
Skaffa revisor tillfälligt - omsättningen strax över 3 miljoner
Hej, |
|||