Senaste inläggen
Någon annan som använder Specter kassasystem?
Hej, jag undrar om det är någon mer här i forumet som använder Specter Business Management som kassa system och som har markverksamhet och inte bara webbutik? Kategori: Allmänt |
|||
Speciellt tillstånd vid import av glass
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Avtal för gemensamt ägande av mobilapp?
Hej! |
|||
Skydd av ägandeOm jag startar en ekonomisk förening enligt alla de krav som finns på denna bolagsform, kan jag ändra på något sätt garantera att jag har "makten" så länge jag vill över företaget? Eller kan övriga medlemmar kicka ut mig när det är dags för nyval? kan man göra så att man sitter en lång tid, ca 10 år som ordförande och på denna tid ev kanske hinna s... |
|||
Använda företagsnamnet i framtiden
Jag har ett namn på en ekonomisk förening som jag tänker starta (tecknande sker enligt alla krav som ställs på denna bolagsform). Kategori: Affärsidéer |
|||
Bufab rekryterar en Business Developer till säljavdelningen
Bufab rekryterar en Business Developer till säljavdelningen Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Provision till en VD
Hej! Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Bokföra tjänst
Hej alla på forumet! |
|||
Firma köpa hobbyverksamhet av privatperson
Hejan, |
|||
Billig kortbetalningsmetod
Vilken kortbetalningsmetod är billigast och enklast för ett nystartat företag som bedriver försäljning genom webbsida över hela världen? Kategori: E-handel |
|||
Kan ersättning bokföras som annat än lön
Har fått en fråga från en kund och undrar om någon har ett tips på hur man kan göra. |
|||
[deleted][deleted] Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Fastighetsbyrån söker en Franchisetagare Frankrike
Lediga tjänster Kategori: Allmänt |
|||
Utveckla pappas firma
Jag funderar på att engagera mig i min pappas måleriverksamhet som idag bedrivs som enskild firma. Han har drivit företaget i över 30 år och har skapat ett starkt varumärke lokalt. Under de senaste 10 åren har han inte aktivt marknadsfört sin verksamhet, men ändå fått tacka nej till väldigt många stora arbeten på grund av tidsbrist. |
|||
Modell för säljare?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Uppstart av nytt klädmärke - Lite frågor.
(Visste inte vart jag skulle posta tråden) Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Räntefördelning förbryllar
Hej |
|||
Fakturera mellan egna AB
Hej, |
|||
E-handel söker skräddare i EU alternativt i Asien!
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Wordpress kunnig personSöker en kunnig person på wordpress. Gärna en yngre person som vill ingå i vår ledningsgrupp ev styrgrupp dock inget krav. Du ska bo i stockholm och är du intresserad så kontakta gärna mig Kategori: Söker/eftersöker |
|||