Senaste inläggen
Bokföra nervärdering och försäljning av varulager
Hej, |
|||
Sälja muffins och munkar under festivaler ! lönsamt??????
Hej ! Kategori: Off Topic |
|||
Kundervård
Hittar nya kunder men sen dröjer det för lägen mellan inköpen(1/1-14 köp 1 till köp 2 1/3-14) (Säljer alkohol till krögare) Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Glömt att använda 2650 konto!
Hej! |
|||
Nystartsjobb - hur beräknar jag arbetsgivaravgiften?
Jag tror jag blivit dragen ordentligt vid näsan av Arbetsförmedlingen. De lovade med 17950 kr om jag anställde en person på nystartsjobb. Fick beslut att jag "bara" skulle få 10105 kr i bidrag på en bruttolön på 16080 kr.
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
Hjälp med och avsluta företag
Skall lägga ner företaget nu tänkte jag men skulle behöva några råd om hur man bäst går tillväga. Kategori: Allmänt |
|||
Betala för tjänst utförd utomlands
Jag driver en enskild firma där jag konsulterar inom spelprogrammering men jag skall nu släppa första egenutvecklade spelet till mobil, som hjälp har jag bland annat en individ från Colombia som sitter där och jobbar mot en procent av vinsten. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokslut - Förskottsbetalning från kund - något att bita i
Då var det dags igen. |
|||
Citerus söker en Affärsutvecklare i Stockholm.
Skapa enastående affärer på Sveriges bästa arbetsplats Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Omföring årets resultat och eget kapital
Hejsan, |
|||
Förvirrande deklarationsdatum...
Nytt för i år är ju att deklarationstidpunkterna är mer utspridda för juridiska personer, dvs AB och HB/KB. |
|||
IMPORTERA FRÅN KINA
hej allihopa. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Vilken moms står det på en bensinfaktura från utlandet?
Har en fundering gällande tankningar av företagsbil utomlands i Europa. Idag tankas bilen med ett bankkort och vanliga kvitton tas på stationerna. När jag skulle söka tillbaka EU-moms visade det sig ju dock att det är så otroligt tillkrånglat så det är meningslöst att sitta och försöka få med små tankkvitton. |
|||
Chef och ledare Förhandlingsenheten - StockholmHyresgästföreningen är en medlemsorganisation som verkar för hyresgästers intressen och rättigheter. Vi har över en halv miljon medlemmar och den övergripande verksamhetsidén är att alla har rätt till en god bostad till en rimlig kostnad. Vi är en partipolitisk obunden och demokratisk uppbyggd organisation. Hyresgästföreningen stödjer hyresgäste... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp - fel i bokföring
Hej! Varning för lång text! |
|||
Tryck på solglasögon
Jag hade tänkt att starta upp ett företag och sälja mina produkter genom webben. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
3000 par True Religion Jeans
Hej Kategori: Till salu |
|||
400 par Pink Ladies shorts
|||
1000 par Nike och Adidas sko
|||
Affärsidé med utbetalningsfrågor
Tjena! |