Senaste inläggen
Sälja tjänst i abonnemangsform. Hur?
Hej. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Nytt koncept på befintlig miljardindustri vad kan vara rimligt
Hej Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Kassasystem
Hej, finns det någon här som använder Easycashier? Bra, mindre bra? Kategori: E-handel |
|||
NETS eller Samport?
Har ansökt om kortinlösenavtal hos norea och letar nu efter servicebyrå, valet står mellan nets och samport. Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra Inköp av varor som faktureras till kund med vinstpåslag
Om jag köper in varor som jag använder när jag utför ett jobb t.e.x ett lysrör. Jag fakturerar den kostnaden och lägger på några kronor på kostnaden av lysröret. |
|||
Nätverk för innovativa företag!
Jag söker innovativa företag inom teknik. Gärna för hushållsapparater, moln, kamerateknik mm. Kategori: Off Topic |
|||
Bokför jag skatten på vinsten i den enskilda firmans bokföring?
Hej ! |
|||
4 aktieägare i nystartat företag, problem ja...?
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Driva utländskt bolag men ej ta ut lön/utdelning
Hej |
|||
TÄVLING > Vinn webbutveckling vinstvärde 30,000Sek
Hej alla entreprenörer! Kategori: E-handel |
|||
Utländsk arbetsgivare - byta till frilansstatus
Hej, mitt första inlägg här. Hoppas på några insiktsfulla svar. |
|||
ebutik gärna södra Skåne samarbetspartner fysisk butik webbuti
Hejsan Kategori: Affärsidéer |
|||
webbutik samarbetspartner fysisk butik ebutik gärna södra Skåne
Hejsan Kategori: E-handel |
|||
samarbetspartner ebutik webbutik fysisk butik gärna södra SkåneJag har produkter som jag vill sälja inom en ganska så begränsad marknad, men då jag har rätt bra koll inom området så vet jag vilka kanaler man ska använda och då jag även är bra på adwords SEO och analytics, så är det ok. Det som jag däremot inte fixar, det är att ha någonstans att vara, gärna någon fysisk butik med litet lager, med möjlighet att... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Avsluta året för första gången - hjälp med tre enkla (?) frågor
Hej! Mycket bra forum detta som hjälpt mig en massa. Nu ett par frågor som jag inte hittar svaret på... |
|||
Söker tillverkare av VVS-detalj
Jag har en produkt: Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ospecificerat Kundforskott omvandlas till ett lan?
Kryptisk rubrik, ja det är inte ofta man har glädjen att få ett ospecificerat kundförskott…, |
|||
Bokföra avgift i utbildningsorganisation
Hej, |
|||
Driva verksamhet utan registrerat företagMåste man ha ett företag registrerat hos Bolagsverket för att driva företagsverksamhet? Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra maskiner och goodwill?
Jag har startat en enskild firma och övertagit en cafelokal där jag betalade en övertagandeavgift som inkluderade hyreskontrakt och maskiner. |
|||