Senaste inläggen
Jobba Hemifrån!! Tjäna upp till 2000-5000 kr/dagVill du få valuta för din tid när du jobbar? I så fall är du rätt person vi söker, vi erbjuder 2000-5000 kr/dag för rätt person, PM.a för mer information Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Provisionssäljare sökes SverigeSöker en eller två provision säljare som ska besöka befintliga kunder och bearbeta nya. Du ska vara van att jobba självständigt och vara resultatinriktad. Kunder består av klädbutiker, kiosker, skohandlare mm. Produkterna är skinn med bra marginal för butikerna, såsom plånböcker, korthållare, mobilfodral etc. Bra exponerat i butik så säljer dessa p... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokför jag ett privat lån in i ett HB
Jag undrar följande: |
|||
Pokersida söker delägare
Jag har en kontakt som har en pokersida och för att sprida ägandet vill han nu sälja andelar i detta. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Investerare sökes import bilar
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföring av utlägg för kund som saknas på faktura i AB
Hejsan, |
|||
Bokföring av inventarier under 10 000:-
Hej, |
|||
Lamagroup söker Telemarketinguppdrag
Lamagroup är ett nyöppnat, innovativt och vasst säljföretag som primärt riktar sig till Svenska företag. Vi har även nordisk språkkompetens. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Resebyrå söker mentorHar blivit godkänd for ett mentor genom Trygghetsrådet (Malmö) men dem har ingen inom resebyrå branchen. Krav är aktivt arbete vid att driva resebyrå inom de senaste 2-3 år. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
E-handel – Omsättning, +150.000kr/månTill försäljning är en unik e-handelsgalleria med två populära webbbutiker och en prenumerationstjänst. Verksamheten är inriktad på försäljning av hygien, intim och skönhetsprodukter och har en kundstock på cirka 8000 kunder (varav 300 är aktiva prenumeranter via vår prenumerationstjänst Rakbladsklubben.se). Vi har en stor del återkommande kunder v... Kategori: Till salu |
|||
Bokföra fakturor, inbetalningar osv
Hej alla företagare! |
|||
Betalningen till Bolagsverket (1900 kr); Kan det tas på AB't?
Hej, kort fråga kan denna nu privat betalade avgift tas på det nystartade AB't? |
|||
UngdomslönerHur mycket ligger ungdomslöner inom städbranschen på? Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
E Cigaretter butik till salu
Vi erbjuder en fullt funktionell webbshop, redo att marknadsföras för den snabbväxande nischen för Ecigaretter. Eftersom vi inte har marknadsfört hemsidan finns det ingen trafik/inkomst att tala om, men allt annat är redo! Kategori: Till salu |
|||
Konto 4001. Hur kreditera detta konto?
Hej |
|||
Skatt för 2013
Hej! Undrar en sak. När jag gjorde klart bokslutet för 2012 och lämnat det med deklarationen i maj 2013, räknade jag ut skatten och betalade in till skattekontot. Det verkar som om pengarna skulle vara på skattekontot först nu i början på 2014. |
|||
Bokföra uttag i enskild firma?
Hej! Undrar hur det egentligen är med egna uttag i enskild firma. Måste man bokföra uttag/överföring från företagskontot. Skatten styrs ju ändå av resultatet baserat på intäkter och kostnader. Man kan väl t.ex. driva enskild firma utan "företagskonto". Egna uttaget totalt blir ju ändå baserat på resultatet. Kan någon förtydliga detta? |
|||
Konsultarvode med traktamente
Jag ska ta ut ett konsultarvode, en engångssumma, för två veckors arbete i Namibia. Mitt första "bud" var 75 000 kr, men min uppdragsgivare tycker det är för mycket. De har en instruktör (anställd förmodar jag) på plats som får 40 000/månad exklusive traktamente. I traktamentet ingår, som jag förstår, resa, mat, logi och telefon. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Starta ett AB för köp av ett företag?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur bokföra återbetald moms i enskild firma?
Hej, |
|||