Senaste inläggen
Formula för vinstmarginal?
Hej Företagande! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföra uttag reserverade för skatt & momsHade under företagets första tid ganska stora utgifter, där merparten av inkomsterna gick just till investeringar och dylikt. Under senare delen av räkenskapsåret gick det dock bättre varför jag vid varje eget uttag också gjorde en transaktion till mitt andra bankkonto, en summa som skulle täcka just för skatt & moms. Nu undrar jag hur dessa transa... |
|||
Varför hittas inte hemsidan?Vi har lagt upp en hemsida men vid googling på namnet lemonspirit (se) är det enda som dyker upp ett hostel i Brasilien. Vad fattas? Kategori: Feedback |
|||
Söker säljare med en sann entreprenösanda
Jag har ett ny startat online bolag som behöver en säljare. I detta stadie kan jag inte gå in på detaljer om vår produkt men i stora drag säljer vi en nischad hemsidelösning till en nischad målgrupp. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Inköp av förbrukningsinventarie utomlands/i danmark
Hej alla! |
|||
Steget ut till försäljning. Vilket sätt är bäst?
Hejsan. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
i vilken ordning avslutar man en enskild firma?
Hej, |
|||
Samarbets partner/sälgare evt, ledare för Sverige
Panda Sales Group söker en vinnare, en som kan vara med bygge upp den svenska marknaden för oss. En som är självsäker på sin kapacitet. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sålt enskild firma med stor förlust och stora skulder...hjälp
Köpte krog för 500.000 och efter 3 år gick det så illa att jag till slut sålde Kategori: Allmänt |
|||
sjuk+starta eget-bidrag hur klarar man ekonomin?
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Konstaterade kundförluster
Hej! |
|||
Era kostnader för Prisjakt och Pricerunner?
Hej Företagande.se! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Söker du nytt spännande e-handelsprojekt.
Hej du kanske redan sitter med ett par egna projekt och letar nytt eller går i tankarna att starta ditt första. Kategori: Till salu |
|||
Kvotering av kvinnor till styrelser bra lösning?
De flesta av er har säkert uppmärksammat Jens Spendrup och hans uttalanden. Han har fått mycket kritik från alla möjliga håll. Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokföra inköp av datorprogram från utlandet?
Jag har enskild firma och bokför enligt kontantmetoden. Om jag har köpt en mjukvara/datorprogram från utlandet har jag förstått att vi måste bokföra det som inköp av TJÄNST. Men stämmer det att jag måste lägga på svensk moms 25% på inköpspriset? |
|||
webbaserade tjänster.
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips & råd om marknadsföring och enklare SEO
Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
IT-tekniker söker uppdrag
Jag arbetar som IT-tekniker och det omfattar bla installation, underhåll, felsökning, hårdvara, ren support, remote support. Jag har 10års erfarenhet. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bestämmande angående preliminär skatt
Hej! |
|||
Ringlistor säljes
Har en Adresslista/Ringlista på ca 15.000 företag som säljes till den som behöver. Kategori: Söker/eftersöker |
|||