Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 11 år sedan

Feedback på hemsida för webbyrå

Hej,

Vi har precis startat upp en webbyrå med säte i Stockholm. Vi jobbar med hemsidor till företag och privatpersoner.

Jag skulle vilja få lite feedback på vår hemsida.

http://www.gustafssonwebb.se
Jag antar att du vill sälja era tjänster: Då duger det inte med att berätta vad ni kan. Jag måste få uppleva, känna förstå vad jag får för nytta av allt ni kan- [i]Överlåter du åt mig som kundämne att räkna ut det själv på basis av vad du beskriver så är det dödsdömt.Föräljning fungerar inte så.[/i] Kolla kraner.se. han kan också allting tekniskt. -[u]och det kan alla andra som också säljer hemsidestjänster här på forumet[/u]. Men kraner hör till dem som skiljer ut sig med sin personliga närvaro och tilltal samtidigt som han visar vad han kan. [attachment=195]KONSULT_2014-05-15.jpg[/attachment] Rabbla inte IT-teknik. Jag begriper det inte. Beskriv hur jag får ökad omsättning, mera pengar, ett bättre liv när jag anlitar dig. Måla upp, plantera i min fantasi, i min magkänsla om allt trevligt som inträffar när du gjort min hemsida
Redaktuellt
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: