Senaste inläggen
Köpa 49% i arbetsplatsen?
Frun är erbjuden att köpa 49% i arbetsplatsen drar in huvudparten av inkomsterna. Ska få ett "aktieägaravtal" och köpa resten sedan. Kategori: Allmänt |
|||
Bra skatteuträkning i NE R42?I Näringsbilaga NE har Skatteverket satt ner summan i R42 från 410.594 till 30.899 och är väl bara bra? |
|||
Skydda en idé?
Hej! Kategori: Patent- och registreringsfrågor |
|||
Hjälp med importörer och distributörer!
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföra faktura (inköp) med tobaksskatt/punktskatt
Hej på er, |
|||
Inköp av jordbrukstjänster.. konto..?
Har lite fler funderingar gällande en samlingsfaktura från våran grannbonde. |
|||
Licenser alkoholfri dryck
Hej, jag är en mycket driven kille som tror sig veta en ny dryck som det finns en stor marknad för!(alkoholfri dryck) Jag vet redan ett bryggeri och de har även ett produktutvecklings kontor. Kategori: Affärsidéer |
|||
Söker ni efter en seriös telemarketingbyrå? Hör av er till oss!
Vi söker i dagsläget efter en nya seriösa samarbetspartners som vill använda oss som TM-kanal. Vi har idag 8 stycken stolar som ska fyllas upp. Vi söker både försäljning och mötesbokning inom B2B och B2C. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Delägare till starkt växande ehandelsverksamhet
Söker 1-2 delägare till etablerad ehandelsverksamhet i AB. Behöver stärka upp verksamheten med fler personer och önskar därför ge 1-2 st möjlighet att bli medinvesterare istället för att anställa. Du/Ni förstår vad det innebär att driva eget och vill det. Uthållighet och drivkraft är viktiga parametrar. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Försäljning av en större summa till utlänskt företag
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hjälp mig hitta enkelt bokföringsprogram AVSLUTAT INLÄGG
Hej |
|||
Redovisning av olika inköp utan kvitto, hur?
Hej! |
|||
Bokföra kostnader under året i efterhand på bästa sätt
Hejsan! |
|||
Importera från Tyskland, trading
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Enskild firma, reparation av elektronik, lager, inventarier
Hej! |
|||
LIA/Praktik,(Hel- deltidsjobb) - Jönköpings Län med omnejd
Hej, jag eftersöker inom Jönköping Län med omnejd de företag, företagare som kan vara intresserade av att av vara LIA -företag unde några veckor. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vi letar efter en affärsidé
Hej! Vi är två glada och mycket drivna tjejer i 30-årsåldern som letar efter en affärsidé. En av oss är arkitekt och den andra business controller. Vi har båda gedigna utbildningar och kommit en bra bit i våra karriärer men nu känner vi att vi vill satsa på vårt eget, frågan är bara vad! Kategori: Affärsidéer |
|||
MobiltelefonabonnemangHej, Skatteverket har lämnat ett nytt ställningstagande kring eventuell förmånsbeskattning av privat användning av t.ex. mobiltelefon. Jag hittar endast information för anställda. Är det någon som vet om det nya ställningstagandet även gäller enskilda firmor? Idag drar jag av det fasta priset för mitt mobiltelefonabonnemang som används både i föret... |
|||
Dropshipping - Införselmoms/UtläggningsersättningHej. Visst är det lagligt/korrekt, om man vill, att kunna betala en kunds faktura han fått från speditören för att sedan bokföra avgifterna? Det handlar om dropshipping utanför EU. |
|||
Lönespecifikation med avdrag för pappaledighet
Hej! |
|||