Senaste inläggen
Fyller 61 i år och vill bli företagareJag är ditt vertyg under 1 år om du vill bli företagare, kan tänka dig att gå i förtida pension, har ett litet sparkapital som kan omvandlas till mycket lönsam ränta mot vad som är vanligt idag föratt inte tala om vissa pensionsförsäkringar som urholkas oerhört. Sänd mig info. om dig. JAG TAR ENDAST ETT UPPDRAG I ÅR . Mitt arvode genererar uppti... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Domännamn säljes
varabaradig.se Kategori: Domäner till salu |
|||
Webbshop till salu
http://www.armbandmotcancer.se Kategori: Till salu |
|||
Byte av leasingbil
Hej |
|||
Arbeta från annan plats
Hej på er! Kategori: Off Topic |
|||
Hur söker ni nya leverantörer?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Aktieutdelning eller lön - fördel skatt
Kan någon vänlig själ förklara vilket som är skattemässigt fördelaktigt om jag låt säga har 100 000 kr som jag antingen kan ta som utdelning i mitt AB eller som löneuttag? |
|||
Moms på välgörenhet?
Hej, jag har en liten fråga. Någon som vet hur man gör när man säljer en produkt för välgörenhet d.v.s. att jag inte går med vinst på den? Ska jag lägga på moms på den produkten då? Kategori: Allmänt |
|||
Från enskild firma till handelsbolag
Hej! |
|||
Bokföra inköp från kina 2014 men tull och moms i 2015?
Hej helt ny här och rätt färsk inom företagssvängen. |
|||
KNAPPAR
Ca 1000 st knappar från år 1950-2000 till salu för återförsäljning. Kategori: Till salu |
|||
Bokföra köp hemsida (anläggningstillgång?)
Tjenare, och gott nytt alla! |
|||
Bokföring elektroniska tjänster via MOSS från och med 2015 ?Är det någon som kommit fram till hur man bäst skall hantera bokföringen efter årsskiftet 2014/2015 när moms reglerna förändras vid försäljning av elektroniska tjänster till privatpersoner inom EU. Skatteverket erbjuder ju MOSS tjänsten för rapportering: http://www.skatteverket.se/foretagorganisationer/moms/momsvidhandelmedeulander/nyaregler2015for... |
|||
Ljusramp ca 35 m
35 vita lysvikspottar med lampor samt ytterligare ett antal andra. ca 35 meter skenor samt ledningar och ljusrelä för återförsäljning. 25.000:- Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Restprodukter från 3rend.se till salu grossistpris
3rend har ett överskott av 150 st mycket exklusiva vinterjackor med innerpäls (innerpälsen är avtagbar inför sommaren). 600 st Exklusiva vinterleggings i olika mönster samt handväskor & ryggsäckar. Allt är av hög kvalitet. Gå in på 3rend.se . Allt säljs för grossist pris. Kategori: Till salu |
|||
Bokföra öresavrundning..?
Hur bokför ni öresavrundningen som finns med på var och varannan faktura :blink |
|||
Kan man ge bort ett företag ?
Nu är rubriken kanske missvisande men ändå relavant. Kategori: Off Topic |
|||
Svartlista
Hej. |
|||
Nya handgjord polska glas och skålar
Ett parti nya (snart 30 åriga ) handgjorda polska glas och skålar från Alicia. Jag finns i Stokholm. Kategori: Till salu |
|||
Vinstutdelning och löneutbetalning
Hej |
|||