Senaste inläggen
ny
Kategori: Affärsidéer |
|||
Kan jag kringgå en Svensk distributör?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra kreditfaktura från leverantör (från förra året)
Hejsan, |
|||
Bokföra omförning av eget kapital
Hej. |
|||
Bokföra ReseersättningI slutet av förra året utförde jag ett uppdrag i min enskilda firma för en myndighet i ett annat eu-land som jag enbart fick reseersättning för. För att få reseersättning, fyllde jag i den utländska myndighetens formulär och använde där företagskontot för min enskilda firma. Kostnaden bokförde jag på 2017, eftersom jag betalade med mitt privata bet... |
|||
KUNSKAP - MAKTEN - HORMON RUBBNINGAR
Internets tidningen www.detektiven.eu tillhör en sekulärt media som beskriver alla problem från samlevnad till samarbete mellan människor med olika NATIONALITETER som döljer sig bakom MEDBORGARSKAP. Kategori: Nyheter |
|||
Konsulttjänster inom Systemutveckling
Hej,
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Vilken arbetstitel/lön för detta?
Hej Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Byta verksamhet aktiebolag
Hur noga är det att meddela skatteverket eller bolagsverket (vilka man nu kontaktar?) om man ska testa en ny verksamhet? Har en släkting som fått erbjudande om att jobba några timmar med läxhjälp och RUT men personen har inget bolag så jag skulle kunna lösa det genom att anställa henne. |
|||
Söker företag att hjälpa med försäljning
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Diskrimineringsombudsmannen söker en Chef till DO-kanslietklicka på länken för att läsa mer: https://express.candarine.com/campaign/url/forward/daf1d7dd3258 Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Dubbelhjul eller som glidknapp
Dubbelhjul eller som glidknapp till skrivstol med olika tappstorlekar 20:- st vid köp av alla. Kategori: Till salu |
|||
Är du kvinnlig företagare mellan 35-65 år?
Jag söker kvinnliga företagare mellan 35 – 65 år som vill hjälpa mig med en marknadsundersökning, där jag vill undersöka om det finns intresse av att utveckla sitt företag och öka omsättningen, med hjälp av digitala hjälpprogram. Kategori: Allmänt |
|||
Upphovsrätt gällande bilder på hemsida
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
När görs i praktiken avdrag för ökade levnadskostnader?
Hej alla! |
|||
Reservfond - motkonto lösa uppVilket motkonto använder man då man vill lösa upp en reservfond (obs inte periodiseringsfond)? |
|||
Skattade pengar i aktiebolag
Om jag gör en vinst på låt säga 100 000 kr så beskattas detta med bolagsskatt. |
|||
1800-tals möbel till salu för återförsäljning
1 st emma + 4 sitsig soffa samt 2 fotpallar från 1800 talet till salu gult tyg soffans sitstyg behöver bytas. totalt 8000:- för allt. Jag finns i Stockholm. Kategori: Till salu |
|||
Driva eget som svetsare i Norge
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Fyller 61 i år och vill bli företagareJag är ditt vertyg under 1 år om du vill bli företagare, kan tänka dig att gå i förtida pension, har ett litet sparkapital som kan omvandlas till mycket lönsam ränta mot vad som är vanligt idag föratt inte tala om vissa pensionsförsäkringar som urholkas oerhört. Sänd mig info. om dig. JAG TAR ENDAST ETT UPPDRAG I ÅR . Mitt arvode genererar uppti... Kategori: Söker/eftersöker |
|||