Ny podcast
Hej. Eftersom jag är medlem här sen en länge tid tillbaka tänkte jag att det hör väl ändå företagande till att starta en pod även om den inte är vinstdrivande. Sen tänkte jag att den kanske kunde vara kul för medlemmar här att få lite förströelse.
Podden är en underhållande sådan med tanke att ge lite ljus i vardagshjältars liv vilket i sanning är en skara entreprenörer tillhör och just nu växer den sakta men säkert. Gillar ni den så dela den. Om ni har samarbetsförslag, kommentarer på hur man marknadsför en dylik produkt med 0 kr i budget eller andra frågor så mejla oss på moonbarking@hotmail.com. Vi hoppas ni ska gilla den.
Mycket nöje!
Stefan & Niklas
themoonbarking.com
iTunses: themoonbarking
Podden är en underhållande sådan med tanke att ge lite ljus i vardagshjältars liv vilket i sanning är en skara entreprenörer tillhör och just nu växer den sakta men säkert. Gillar ni den så dela den. Om ni har samarbetsförslag, kommentarer på hur man marknadsför en dylik produkt med 0 kr i budget eller andra frågor så mejla oss på moonbarking@hotmail.com. Vi hoppas ni ska gilla den.
Mycket nöje!
Stefan & Niklas
themoonbarking.com
iTunses: themoonbarking
Niklas Gerholm