Ny podcast

82
1
Hej. Eftersom jag är medlem här sen en länge tid tillbaka tänkte jag att det hör väl ändå företagande till att starta en pod även om den inte är vinstdrivande. Sen tänkte jag att den kanske kunde vara kul för medlemmar här att få lite förströelse.
Podden är en underhållande sådan med tanke att ge lite ljus i vardagshjältars liv vilket i sanning är en skara entreprenörer tillhör och just nu växer den sakta men säkert. Gillar ni den så dela den. Om ni har samarbetsförslag, kommentarer på hur man marknadsför en dylik produkt med 0 kr i budget eller andra frågor så mejla oss på [email protected]. Vi hoppas ni ska gilla den.

Mycket nöje!

Stefan & Niklas

themoonbarking.com
iTunses: themoonbarking
Niklas Gerholm
822
48
Skoj, ska kika på den. Finns det någon tjänst i Sverige där man kan ladda upp podcasts och söka bland andras inspelningar? En samlad databas likt Youtube eller Spotify. Inte så insatt i detta :tfn:
82
1
Podcats.nu och podtail är två tjänster där hundratals poddar är lagrade och man kan söka på taggar, sökord, listor, avsändare mm. De är bra båda två, podtail är snabbare och mer uppdaterad imho. Vi är själva på gång med en sådan tjänstdu beskriver - håller dig gärna uppdaterad. Kom gärna och lyssna på podden under tiden :D
Niklas Gerholm
822
48
Håll oss gärna uppdaterade om er nya tjänst :bravo Ska lyssna :)
82
1
Det ska bli det! Trevlig helg så länge. Big love från theMoonbarkers Stefan och Niklas (även på Instagram, Twitter och Facebook under tadaaa themoonbarking ;) )
Niklas Gerholm

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.