Företagande Forum

Gratis bokföringsprogram, e-handel, blanketter, m.m.

Tänkte bara tipsa om en liten, men användbar sida med lite gratismaterial för nyföretagare:

www.foretagsportalen.tk

Kategori: Allmänt

Hur mycket ska jag ta betalt?

[size=10pt][/size][size=10pt][tt]Jag driver en webbdesignfirma (www.enkelsidan.se

Priskaparna.se

Tjena.

Här ska man ju presentera sitt företag så jag passar väl på att börja med det när jag är ny på foretagande.se

Jag och en kollega...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Regeringen - Nu höjer vi mikrolånen till företagare!

Jag vet att det är många små företag som i finanskrisens spår har extra svårt att få tillgång till kapital. Att få ordning på finansmarknaden och s...

Kategori: Nyheter

hjälp hyra lokal

Jag har funderat på att hyra en lokal på en köpcenter som då ska vara en cafeteria men jag har några frågor som jag vill ha svar på.

Jag ringde...

Kategori: Off Topic

Försäkringskassan (och andra organisationer)

I min värld har jag oerhört svårt att förstå att det skall ta så lång tid att "handlägga" ett ärende som det kan göra hos t.ex. Försäkringskassan elle...

The Swedish Dream event

Välkommen på The Swedish Dream event!

Möt över 500 företagsledare på vårt seminarium den 26/3 2009. Inbjudna är aktiva företagsledare som vill...

Kategori: Anslagstavlan

Hur väderar jag mitt företag?

Har nu äntligen hittat en person som är lämplig för att gå in som delägare i mitt företag, och jag har sökt ett bra tag! Allt administrativt kan man j...

Pris på konsulttjänst

Hej,

Jag har börjat diskutera med en revisionsfirma om att hjälpa dem med bokföring åt företag som de inte hinner med. Nu funderar jag på vilke...

Parks & Partners Översättningsbyrå översättningar

Översättningar
Vi översätter, språkgranskar och korrekturläser svenska och engelska dokument åt privatpersoner och företag. Vi översätter...

Översättning

Translations to/from Swedish, Danish, Norwegian and English by professional translators provided by Denmark-based translation agency expanding into Sw...

Linköpings minsta men vassaste Showroom

[center]P  R  E  S  S  R  E  L  E  A  S  E

L  i  n  k  ö  p  i  n  g  s      m  i  n  s  t  a     
m  e  n      v  a  s  s  a  s  t  e     ...

Så funkar anslagstavlan

Anslagstavlan på Företagande.se är främst till för att SME-företagare ska kunna nå ut med sina budskap som t ex pre...

Företagskonto, vad rekomenderas?

Mitt företag kommer vara en enskild firma som sysslar med återförsäljning av begagnade varor. Det enda jag i dagsläget VET att jag behöver för att skö...

Presentation: www.quizron.com

Här presenterar jag mitt projekt www.quizron.com som enbart finns i BETA version ä...

Vill du driva Jobbet.se i din stad?

Hejsan,

Jag heter Anna-Karin och är rekryteringsutvecklare på växande jobbförmedlingsföretaget Jobbet.se. Vi är en prisbelönt svensk rekryterin...

Företagande kvinna: Var med i en bok!

Företagande kvinna: Var med i en bok!

Min ambition är att skapa en bok där ni som företagare ger tips,
råd och idéer på vad du g...

Business Smart - lär dig göra smarta affärer

Hej

Jag heter ViviAnn Labba och driver ett företag som heter
Business Smart.

Vi hjälper företagare att göra smartare marknadsföring,...

Behov profilprodukter?

Qtator AB är ett företag vars verksamhet består i att hjälpa företag, föreningar, organisationer mm ta fram logobärande produkter som används till all...

bump

bump