Företagande Forum

Thekeylinks.com

www.Thekeylinks.com är en hemsida för dig som funderar på att starta eget eller redan startat eget och vill bilda kontacktnät mellan ditt och andra fö...

Kategori: Anslagstavlan

Minska på dina IT-kostnader

Hej,

Vi, Castpoint Networks AB hjälper ditt företag med managerade tjänster (SaaS) som Kategori: Presentera dig och ditt företag

Intervju med min kollega i Kina

Hej,

For den som ar intresserad av produktion och/eller produktsokning i Kina sa blev min kollega Johannes Landstrom intervjuvad for nagon vec...

Påsar på nätet

Att hitta rätt dammsugarpåsar kan vara svårt, vi har försökt att underlätta för dig genom Dammsugarkungen där du ska kunna hitta påsar till alla damms...

Vem tjänar mest på svart arbetskraft?

Är det arbetsgivaren eller löntagaren?

Satt och diskuterade med en vän om just svart arbetskraft och vi kunde inte enas om vem som tjänar mest...

Kategori: Allmänt

Företag till salu

Tactic Företagsförmedling hjälper dig med alla typer av frågor som rör försäljning, köp eller värdering av företag, verksamheter, lokaler och kommersi...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Olåsta Iphone 3G 16GB

Vi på Marknadskonsulterna har under våren en kampanj där vi erbjuder nya kunder möjlighet att köpa en olåst Iphone som fungerar med alla operatörer.

Profilekonomi - Ekonomi och profilering

För att företag skall överleva och kunna verka för sin framtid så finns det egentligen bara ett sätt att komma framåt. Genom att tjäna pengar. Att tjä...

Hälsopraktiken - för stressreducering och livsbalans

Hälsopraktiken erbjuder kunskap och utbildning i stress och stresshantering i Uppsala med omnejd. Med vägledande samtal ges du möjligheten att reducer...

Söker en formel i excell

Hejsan
Jag försöker få en cell att räkna upp i siffror efterhand som en annan cell får ett visst värde.

Exempel: =ANTAL.OM(D7😃140;

Kategori: Off Topic

Kina kontakt

Jag vill att någon kinesisk företag tillverkar en vara till mig. ganska stor order!
Varan liknar en epillator.
hur får man kontakt med dessa fö...

Affärsengelska online - tre kurser i en

Ge företaget, organisationen för ett rejält kunskapslyft under lågkonjunkturen så har ni bättre förutsättningar när det vänder. Vi erbjuder nu tre int...

Professionell hemsida tjänar du på!

Intelligent Media är ett nytt mediebolag med inriktning på Webb, Event och Kommunikation.
Har du startat företag? Eller har företag men ingen hemsi...

Chokladprovning på konferensen

Hos Uppvakta kan vi nu erbjuda chokladprovning för grupper och företag. Det är en mycket uppskattad aktivitet i samband med tex företagskonferensen. H...

Design by w

Hej på er där ute!

Jag tänkte göra en kort presentation av mitt företag, Design by w.

Design by w är ett företag inom grafisk produktion...

Fjädertillverkare

Jag heter Erik Andersson och driver ett företag sedan 1996 som tillverkar fjädrar
Vi är två stycken som jobbar. Affärsidén är att vi är små och fl...

Programguiden, vattenhålet i datadjungeln

Programguiden, guiden till administrativa program för små och medelstora företag,  affärssystem och ekonomisystem som omfattar bokföring, order - lage...

Nonchalanta distributörer och leverantörer

Jag startade i höstas ett företag med inriktning på golfauktioner för att sedan även starta en webbshop och sälja golfartiklar på nätet. Det har nu vi...

Ny hemsida

Yourlink2asia har lanserat en ny hemsida pa www.yourlink2asia.com. Valkomna att besoka oss!

Mvh,
Mikael Hansson

Presentation: Yourlink2asia

Hej,

Vi har precis lanserat en ny version av var hemsida www.yourlink2...