Företagande Forum

Jag har svävat bland molnen.

Inte bara jag blev livrädd utan flygintruktören också när jag svävade fritt på ca 2000 m höjd. Men när jag väl kastat mig utför stupet med klarblå him...

Kategori: Off Topic

Debo print

Hej, vi är två killar som håller på att starta ett eget företag inom tryck! vi hade tänkt att företaget skulle heta Debo print.

Dennis heter ja...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Mallar eller blanketter kontraktsbrott

Hej, är det någon vänlig själ som kan rekomendera mig vart jag finner en mall eller en blankett angående kontraktsbrott.
Skrev på ett kontrakt där...

Kategori: Allmänt

jobbdator.se - råd om datorer för företagare

Jobbdator.se är en webbplats som handlar om just det - din jobbdator. Inte din hemdator eller din speldator, utan den dator du använder i jobbe...

Dimalim Productions

Dimalim productions är ett nystartat produktionsbolag som gör allt från enklare stillbilds fotograferingar till större långfilmsproduktioner.
Ta gä...

Jurmala

och Vecaki (sv. stavning) 2 badorter en bit utanför Riga kommer att bli den nya rivieran för svenskar. Ca 50 mil sandstrand med en förlängd badsäsong...

Kategori: Nyheter

Audio equipment by www.mmstudioz.com

Hej alla glada Företagare,

nyligen startades MM StudioZ ett litet företag med stora ambitioner. Vi tillverkar ljudprylar för musikstudios, insp...

Var köper man billiga märkesvaror?

Finns ju många butiker runt om i landet som säljer märkesvaror till väldigt billiga priser. Så kallade Outlets.

Någon som känner till hur de kö...

katemaran& allt av rostfri mettal

besok hem sida vid mer info

Catemarns Enmar ltd ; www.ambercat.info 

Rostfri mettal Aisis ltd : www.aisis.lv

Webshop

Jag har länge funderat på att starta en webbshop där man kan sälja prylar som annars är svåra att få tag på. (coolstuff.se är ett exempel på en liknan...

Hjälp mig med att fylla i en enket!

Hej!

Jag skulle vilja ha hjälp ifrån er att fylla i en enket. Den är på fyra frågor och tar ca. 20 sek att fylla i.

En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År 2009!!

[center][color=teal][font=Verdana]Önskar er alla en riktigt

[color=teal]God Jul
och
Gott Nytt År 2009!
[/color][/font][/color][/...

tidlösa

godbitar, det gäller 5:50 kronors frimärken som kommer kosta 6:-  om några dagar. En uppgång på nästan 10 % har man vinstpengar över är det bara att k...

Långtråkigt i helgen?

Skickar en riktigt kul (om du vet vad D&D är och har sett Starwars...) länk som erbjuder minst en halv dags läsande och något att se fram emot: http:/...

Johan Svensson - EdgeBlocks Group (Aright, EdgeBlocks, Prytzlar)

😃
Hej!
Jag heter Johan Svensson och har varit återfalls-entreprenör sedan 1990 och har jobbat med allt från import av dataminnen och hårddiska...

Hjälp med att fylla i blanketter vid start av Enskild firma?

Hejsan!
Idag har jag suttit timtal och försökt läsa igenom alla blanketter osv för Enskild firma.
Jag satte mig och försökte registrera mitt tän...

behöver du hjälp med bokning

:trost :trost

Hej

jag har ett vandrarhem, 15 rum, 50 bäddar, som  jag naturligtvis bokar själv. Sedan förra året bokar jag även ytterli...

Checklista snabbmats restaurang

Hejsan!

Jag är ny här på forumet och detta är mitt första inlägg.

Jag har planer på att starta en ny form av snabbmats restaurang som j...

Aktiebolag

Vi är ett mycket seriöst företag som köper och säljer olika bolag med mycket diskret handläggning.
Har ni ett bolag som ni vill sälja eller göra er...

Frilans designer

Hej hej,

Mitt namn är Patrik Sjerén och jag är en grafisk designer som sitter i Malmö numera. Jag har erfarenhet att designa för webb och tryck...