Prenumerera Ekonomi
Konto för bokföring av Rådgivningtjänst (via Internet)
Har någon tips på vilket konto man kan använda ? |
|||
Privat bankkonto i annat land
Hej, |
|||
EF. fördelning av resultat, samägt bolag.
Hej. |
|||
Bokföra pengar tillbakaHej köpte för ett tag sedan en mjukvara för ca 3000 + moms. Det var ett specialerbjudande så man kunde skicka in en kupong och få 500 kr tillbaka, vil... |
|||
avskrivning - skrivare, programvara
Jag kommer snart att köpa en dator, skrivare och programvara till mitt företag (enskild firma). |
|||
Frågor ang bokföring/eget kapital
Hej! |
|||
momskontothar på momsredovisningskontot ett belopp som ska återbetalas från skm 1335 kr, men nu har de tagit nån slags kostnadsränta så utbetalt belopp blir 133... |
|||
spcs-skatt företag
Hej |
|||
fakturera resekostnadom jag utför uppdrag åt kund och kunden betalar resan, alltså jag lägger ut för resan och lägger in den i fakturan som jag sedan skickar. Hur blir det... |
|||
Behöver bokföringshjälp ang. eget kapital (handelsbolag)
Hej. |
|||
Behöver bokföringshjälp ang. eget kapital (handelsbolag)
Hej. |
|||
Momsfri försäljning?Var tusan ska jag föra in försäljning av utbildning som är momsbefriad i den nya skattedeklarationen? |
|||
Söker Tillverkare eller GrossisterTjenixen.. jag funderar på att starta ett entreprenad företag och jag e väldigt ny inom området att starta eget. men jag undrar hur bästa sättet att h... Kategori: Inköp |
|||
Fel reklamskatt
Hej |
|||
MOMS PÅ KUNDFORDRAN
Hjälper min dotter med bokföring i hennes enskilda firma. Vid årsskiftet fanns kundfordringar som vi bokförde enl nedan |
|||
MOMS PÅ KUNDFORDRAN
Hjälper min dotter med bokföring i hennes enskilda firma. Vid årsskiftet fanns kundfordringar som vi bokförde enl nedan |
|||
Bokslut
Hej |
|||
ArvodeUndrar vad som är rimligt att ta betalt för att sköta redovisningen åt ett företag? Själv har jag ingen koll på redovisningsbyråernas prissättning |
|||
Är min bokföring rätt?
Mina verifikationer hittils ser ut såhär: |
|||
Är min bokföring rätt?
Mina verifikationer hittils ser ut såhär: |
|||