Prenumerera Ekonomi
Förenklat årssboklut
Jag ska nu göra mitt andra bokslut. |
|||
Moms från England
Hej! |
|||
Val av Företagsform.Hej har under en längre tid funderat på att starta och driva en mindre bilverkstad och har nu bestämt mig. Om allt går som planerat är mitt mål att st... |
|||
Bokföra schablonbelopp för ökade levnadskostnader
Hejsan! |
|||
Vad behöver jag? - Starta e-handelHar fixat hemsida och allting till min hemsida, ska ge mig in i auktionbranschen och det enda jag har erfarenhet av är egentligen marknadsförning och... |
|||
Rätt försäkring för ett fåmans AB?
Hej! |
|||
Hjälp med inköp fr utland i Vism EF
Hej! |
|||
Kan man finansiera såhär???Hej. Jag och min mamma ska starta barnklädesaffär och behöver lite hjälp med finansieringen till vår start. Vi tänker starta AB och satsar 100.00. Sen... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
KvittoJag har precis satt igång mitt företag och inser nu att jag både kommer skicka fakturor och få ge ut vanliga kvitton. Fakturorna är inga problem, men... |
|||
Nybörjarfråga igen. Angående att köpa in saker för företagets räkningJag har precis nu fått min F-skattsedel (som blev en FA av någon anledning) och pappret från bolagsverket. Så nu ska det alltså bara vara att tuta och... Kategori: Inköp |
|||
Enskild firma i "vila"
Hej på Er, |
|||
skattedeklaration ingående moms
Hej! |
|||
Hur fungerar traktamente?
|
|||
KassaregisterLäste precis om den nya lagen om kassaregister som gäller när man utför tjänster eller säljer varor mot kontant betalning eller kortbetalning. Fundera... |
|||
Vad händer med mina inventarier om jag lägger av?
Hej! |
|||
Bokföring av felaktiga fakturor och kreditfakturor enligt kontantmetoden
Hej! |
|||
AB likvidering?
Hej! |
|||
Expert på Visma EF efterlysesKan någon hjälpa mig med ingångsvärden i årsrutinerna i Visma EF? Företaget nystartat dvs noll på alla ingångsvärden, inget 2007 att hämta uppgifter i... |
|||
Starta aktiebolag med apportegendom eller lån från banken (låna upp lägenheten)
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
bokföra tjänste resor utomlands
Ja, |
|||