Prenumerera Ekonomi
Kann jag dela up summen på en faktura?
Jag har köpt: |
|||
Gratis CRM - några tips?Jag letar efter ett enkelt crm (om man nu ens kan kalla det för crm) där några personer kan ha gemensamma kontakter samlade online. E-po... Kategori: Inköp |
|||
Hur bokföra förtidig insättning för nyemission
Hej! |
|||
Arbeta av delägarskap, skatt?
Har en hypotetisk fråga. |
|||
Hjälp med bokföringshändelse!
Hej allesammans! |
|||
Kallelse till Ekobrottsmyndigheten!
Hej! |
|||
Kreditfaktura ?
|
|||
Bokslutsförberedelser..
Hej! En konstig fråga.. |
|||
Hur bokföra återbetalning av anställds utlägg?Ja, som frågan lyder, hur gör jag? En timanställd paniktankade firmabilen, samt köpte in material till ett jobb. En utbetalning är redan gjord - men h... |
|||
Befintlig ekonomidel vs bygga nyttJag letar lokaler till min affärsverksamhet, men pga stora krav på byggnaden så hittar jag inga befintliga lokaler som passar (dvs ekonomidel vid köp... |
|||
Hur mycket betalar man i skattHur mycket kan man räkna med att betala i skatt i procent? Jag har ett företag inom hushållsnära tjänster utan anställda. |
|||
Privatkonto och företagskonto för enskild firma?
Hej! |
|||
Alkohol avdragsgillt?
Hur är det med avdrag för alkohol och starksprit egentligen? |
|||
help
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Får man göra avdrag för välgörenhet?Jag hörde att det eventuellt var på gång men kunde inte hitta information om det. Får man dra av för välgörenhet? |
|||
Hur gör man när ens kompanjon vill sälja sin del av ett aktiebolag?
Vi är 2 tjejer som äger en frisörsalong tillsammans sedan flera år tillbaka. Vi driver salongen som aktiebolag. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hjälp med att räkna på leasing eller köpa
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Stor platt-tv till internetverksamhet
Detta är en grå-zon, det förstår jag. Vill bara höra vad ni tycker. Kategori: Inköp |
|||
Olika datum på underlag och verifikationpost?
I min bokföring är verifikation 31 (momsrapport) daterad "2009-11-31" men underlaget är daterat "2010-08-12". |
|||
Fakturaintäkt efter avregistrerat bolag, hur moms...
Hej , |
|||