Prenumerera
Driva och Utveckla Företaget
Adresser till nystartade företag?
hejsan, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Importera mindre partier?
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Försäljningsfrågor
Hej alla trevliga forumsmedlemmar. Ville bara presentera mig själv som ny på detta forum. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företag som hanterar fysiska produkter?Är det någon som känner till ett företag som hanterar fysiska produkter så att man kan outsourca hela den fysiska delen av e-handeln? Kategori: E-handel |
|||
Bättre att sälja som privatperson eller företag?Hej! Jag undrar om det är någon som skulle kunna hjälpa mig med några frågor. Jag är nämligen intresserad av att starta en webbutik och där sälja lite... |
|||
dela ut reklamlappar på mässor och dylÄr det tillåtet att tex på sthlmsmässan stå och dela ut reklamlappar, utan att ha köpt någon plats för monter. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vad är webbdesign?Jag måste fråga, eftersom frågan nog är berättigad i generella termer när det gäller webbdesignföretag: Lägger ni även ner någon språkvård/copy på era... Kategori: E-handel |
|||
Vilka lagar gäller vid utförande av tjänster mellan företag?
Hejsan |
|||
När blir ett projekt till ett företag?
Hej! |
|||
Duktiga säljare
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Förhandling
Biblioteket erbjuder cirka 10 böcker i konsten att förhandla. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Försäljning!
Konsten att sälja är nog det viktigaste som finns att lära sig. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Mera om utländsk momsJag har fått en faktura från utländsk tidning på annonsutrymme med det landets moms pålagt, som jag ska vidarefakturera till annat svenskt företag. H... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Moms och tullavgifter på textilvaror/sportartiklar frånchinaNågon som kan dessa siffror ? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Göra webbsida själv??
Har lite funderingar kring en webbsida och programmeringskunskaper.. Kategori: E-handel |
|||
Skicka paket utanför EU
Jag har fått beställningar och har skickar paket till slutkund utanför EU men är rädd för att jag har gjort fel. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Förslag på företagsnamn till en webbbutik med väskor o skortänkte starta en internet butik med väskor, skor och smycken någon som har något förslag på vad den ska heta? Helst inget med fashion eller med svensk... Kategori: Feedback |
|||
Utländsk moms
Hej Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Skor, väskor och kläder från kina, Japan Och USA
ja undrar hur mycket tullen och frakten kostar på ett ungefär för skor och väskor från kina, Japan och USA? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Vilka viktiga grejer att veta innan man startar en e-handeljag har suttit och tänkt nu på att starta en internet butik eller börja och sälja på trader, ebay.se eller blocket lite varor. Vad hur mycket kostar d... Kategori: E-handel |
|||