Köpa listor med namn, telefonnummer etc

117
Någon som provat på att köpa listor med namn och telefonnummer? Hur funkar detta konceptet? Vad är det för listor man får? Hur relevanta är de? Kan man själv styra detta på något vis?
5
Jag har jobbat med telemarketing i ca 10 år, både som anställd men i ca 8 år som egen och med 15 anställda. Och för att jag skulle kunna hjälpa mina uppdragsgivare att nå sina mål var det tvunget att ha bra leverantörer med uppdaterade och korrekta register. Så ett tips är att du till att börja med är väldigt noga med med din leverantör av register, kolla först upp hur länge dom har funnits i branschen därefter deras prisbild och jämför därefter några olika bolag ... Priserna beror så klart antal och på vilken info du behöver få ut av dina register, är det bara företagsnamn/adress/tel/vd eller behöver du mer? epost adresser t ex? det blir en stor skillnad på prislappen ;) En bra början är att beställa ett mindre register och kolla att det uppfyller dina krav.
Assistent Online; www.assistentonline.com
117
Hej! Jo jag kan tänka mig att det är en djungel av företag inom denna bransch, både seriösa och oseriösa och det är såklart omöjligt att veta innan vem som äe vem. Men bra tips att se hur länge har funnits i branschen, det ger ju en liten vittring om seriositet. Hade varit fint med lite rekommendationer av befintliga företag om någon har bra tips!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.